zondag 1 oktober 2023

30

Een collega is 30 geworden en voor haar maakte ik deze kaart. Ik gebruikte nieuwe materialen van MD. Ik vind hem zelf heel leuk geworden. 



Ik ben komende week weer een beetje afwezig in blogland denk ik. Ik ga op bewonersvakantie. Maandag t/m donderdag met de bewoners weg. We zitten maar 10 kilometer ofzo verderop, nog geeneens. Maar Het is voor hun heel erg vakantie dus daar doen we het voor.
En vrijdag is het afscheid van de bewoner die dit weekend overleden is. Altijd verdrietig.

Fijne avond.

Lieve groetjes,
Emily

 

6 opmerkingen:

  1. Oh, wat een geweldige kaart! Zo leuk die zoet roze luikjes die open gaan en de leeftijd onthullen. Leuk die hedra op de muur.
    Veel plezier met de bewonersvakantie en sterkte met het afscheid, zo naar als iemand uit een groep wordt gerukt door overlijden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, het was geen hedra op je muurtje, maar een druivenplant 🤭

      Verwijderen
  2. Erg leuke kaart voor je collega!
    Veel plezier tijdens bewoners vakantie.
    Overlijden is altijd moeilijk,sterkte daarmee.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heel leuk kaartje geworden! Ben ik helemaal met je eens! Veel plezier op bewonersvakantie. En sterkte vrijdag. Verdrietig! Je bouwt toch altijd een band op met iemand..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!!
    Dit idee ga ik onthouden, héél leuk, die luitjes.
    Veel plezier op "werk-vakantie", altoos leuk als mensen er zó van kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart met het doorkijkje met de luikjes.
    Veel plezier met de bewonersvakantie.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen