donderdag 28 september 2023

52 Weeks to Christmas - week 39

Zoals ik al vertelde, had ik de vorige challenge bij 52WTC gewonnen. Dat betekende dat ik een leuke prijs heb gewonnen en dat ik gastdesigner mocht zijn. De challenge deze keer is een wiebelkaart. Ik moest even zoeken want ik had nog niet eerder een wiebelkaart gemaakt. Ik gebruikte een tutorial van ByMarleen. Ik pakte een leuk nieuw blok van de Action en maakte er deze kaart mee. Een echte Sweet Christmas toch. hihi. 

Doen jullie ook mee? 


En dit mooie pakketje won ik. Zo lief.

Fijne donderdag. Ik heb een vroege dienst en daarna feest van de collega die 40 jaar in dienst is. Helemaal zin in, met alle collega's bij elkaar zijn.

Lieve groetjes,
Emily


9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! En gefeliciteerd met je mooi prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke wiebelkaart heb je gemaakt!
    Mooie prijs heb je gewonnen....daar zien we vast nog leuke kaartjes van op je blog verschijnen!
    Groetjes en een fijne dag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke kaart. Ik hoop alleen dat door het gewiebel de warme chocolademelk niet over haar mooie jurkje klotst, haha.
    Werkse en veel plezier op het feestje, dat zal zeker gezellig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke wiebelkaart, Emily! Wel bijzonder om die dan nu voor het eerst te maken, heel goed gelukt. Veel plezier met je jubilerende collega.
    Fijn dat je gastdesigner wilde zijn.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een vrolijke wiebelkaart Emily, hopelijk klotst haar drankje niet over haar mok met al dat gewiebel hihi.
    Dank je wel dat je gast-designer wilde zijn bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je maakte een prachtige wiebelkaart als gastdesigner voor onze nieuwe challenge! Dankjewel!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke wiebelkaart maakte je voor ons als GDT...heel erg bedankt.
    Gezellig dat je er vandaag bij bent met een wekelijkse winter/kerstkaart.
    Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke wiebelkaart, mooi met het peperkoekpoppetje! Bedankt dat je gastdesigner wilde zijn. En natuurlijk veel plezier van je prijs, maar dat komt vast goed :)
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave schommelkaart heb je gemaakt als voorbeeld! En je pakket is ook een toppertje. Daar ga je wel veel plezier aan beleven denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen