maandag 25 september 2023

Welkom kleintje

Mijn andere beste vriendin is een paar weken terug bevallen van een zoontje. Omdat ik op vakantie was, had ik haar nog geen kaart gestuurd. Ik heb deze kaart voor haar gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches. Ik pakte dit schattige plaatje van MD erbij en zocht aan de hand daarvan kleuren die erbij pasten. Ik vind hem heel geslaagd. Snel op de post doen vandaag. 


Ik link deze kaart bij:
Cheerful sketches: Challenge 124

Vandaag is mijn laatste dag vrij. Morgen mag ik weer aan het werk. Ook wel weer zin in.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

8 opmerkingen:

  1. Een heel schattig kaartje. Mooie papiertjes heb je met elkaar gecombineerd.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is erg leuk! Lieve kleurtjes zijn het! En een goed teken dat je ook weer zin hebt om te gaan werken. Heb ik meestal ook wel. Werk ze morgen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje.
    Heel leuk dp, past heel goed bij het plaatje.
    Wat een liefie, dat baby'tje op het plaatje.
    Werk ze maar weer morgen, ook altijd wel fijn toch, na je vakantie weer lekker aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel schattige kaart voor je vriendin, lieve kleurtjes en een heel lief plaatje.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    Werkse vandaag, geniet maar stiekem tussendoor nog na van je vakantie, ik hoop tenminste dat je het erg naar je zin hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schattig babykaartje.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig geboortekaartje Emilia, leuk dat je mee doet aan de challenge bij Cheerful Sketches, groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleurtjes gecombineerd. Leuke teksten erbij gekozen ! Bedankt voor jouw deelname bij Cheerful Sketches ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen