donderdag 21 september 2023

52 Weeks To Christmas - week 38

Voor deze kerstkaart gebruikte ik nogmaals hetzelfde blok en deze keer de challenge van K&K, maak een pocketkaart. Ik heb die van Gerjanne als voorbeeld genomen. Ik vind hem zelf heel leuk geworden. 


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 38
K&K: pockets



En ik kwam erachter dat ik de laatste challenge van 52WTC heb gewonnen met deze kaart. Zo ontzettend leuk.

Deze week heb ik nog vakantie en ben een beetje van alles en nog wat aan het doen. Ik mag een patroon testhaken voor een knuffel dus daar ga ik vandaag verder mee. Heerlijk, geen planning maar doen waar je zin in hebt.

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

9 opmerkingen:

  1. Nou, deze is zeker heel leuk.
    Komt door het dp, dat past zo mooi bij elkaar.
    Het model is leuk zeg, ik heb ergens nog een patroon liggen om zo'n soort kaart te kunnen vouwen uit en A4tje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje met het label!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke pocketkaart, Emily! Mooi papier is dat. En heerlijk, een dag die "open ligt", veel haakplezier!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart met die tag, mooie warme kleuren.

    Gezellig dat je er bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
    Fijne dag Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk kaartje met een leuk pocket voor de label! Mooi gemaakt en nog gefeliciteerd met je toppertje. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kerstkaart en zo leuk dat je er labels in kunt stoppen. Gefeliciteerd met je toppertje bij ons, dik verdiend.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke pocketkaart heb je gemaakt.
    Geniet van je vakantie en van het testhaken. Ben benieuwd wat voor knuffel je gaat maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je mijn model gekozen hebt! En inderdaad heel leuk geworden! Dat blok is echt een succes he?
    En nog van harte met je winnende kaartje!
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge van K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk je pocket kaart !!!
    En gewonnen....leuk toch ?
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen