zaterdag 2 september 2023

Frankie Vos

Het was weer eens tijd om een knuffel te haken. Ik heb nog een aantal patronen van HappyHooked die ik nog wilde maken en daarvan was Frankie Vos er 1. Met fijn zacht chenille garen van Hobbii haakte ik deze vrolijke vos. Ik heb hem uiteindelijk in 1 dag gehaakt. Een paar uur s' ochtends en een paar uur 's middags en klaar. Heerlijk dat soort projecten. Deze is uiteraard weer voor mijn neefje Max.





Fijne zaterdag.

Het kan zijn dat ik de komende weken niet echt reageer op blogs. Eindelijk is voor mij de zomervakantie begonnen. Mijn vriend en ik gaan maandag voor 2 weken naar Italië. 

Lieve groetjes,
Emily

 

4 opmerkingen:

  1. Mooie, sprekende kleur.
    En wat een lief koppie.
    Volgens mij is deze vos super zacht en heel knuffelbaar.
    Lekker joh, nu nog op vakantie. Iedereen is al terug en weer aan het werk en jullie hebben het nog te goed, ga er lekker van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattig vosje. Heerlijk materiaal is dat voor knuffeltjes.
    Geniet van jullie vakantie.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat een leukerd! Zo mooi gehaakt ook. Max boft met jou als tante (ook als je niet zou kunnen haken). Zo jammer dat Nevv niet van knuffels houdt.
    Heel fijne vakantie, geniet er samen van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke, zachte vos. Hij ziet echt anders uit dan een versie in katoen.

    BeantwoordenVerwijderen