vrijdag 18 augustus 2023

Veel geluk

Omdat er nog 2 collega's weggaan en 1 al weg is maar nog een afscheid krijgt, maakte ik nog een paar 'veel geluk' kaarten. 1 daarvan is deze. Ik gebruikte de sketch van Creative Sketchy Girls. Daarnaast verwerkte ik vlinders op de kaart, zodat de kaart mee kan doen bij Knutsels en Kadootjes. Op de cirkel heb ik een vlinderkrans gestempeld en die geëmbost. Het effect is wel heel leuk.


Ik link deze kaart bij:
Knutsels en Kadootjes: vlinders

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

4 opmerkingen:

  1. Dat geeft inderdaad een mooi effect, dat embossing.
    Leuke sketch is dit hè, ik heb het ook gebruikt en poosje terug.
    Mooi dp, op de achtergrond, héél "liefjes" komt het over.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke zomerse kaart. Het geëmboste is zeker heel mooi op die cirkel, het papier is ook prachtig.
    Jeetje, jij bent zeker bijna de enige die overblijft? 😳 niet leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan!. En ja je kan vertrekkende collega's niet met dan geluk wensen. Als ze met pensioen gaan, maar ook in een andere baan natuurlijk. Hoe jammer het ook is voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart! De embossing geeft een mooi effect en ik vind je designpapier echt geweldig!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen