donderdag 10 augustus 2023

52 Weeks To Christmas - week 32

Even een snelle kerstkaart weer deze week. Ik maakte deze kaart gisteren voor ik naar het ziekenhuis ging. Het rendier en kerstman en -vrouw had ik al liggen. Leuk DP en een tekstje erbij gestempeld. Klaar. Mijn hoofd stond niet echt naar iets ingewikkelds. 

Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 33

Dankjulliewel voor de lieve reacties van gisteren. De verdovingen vielen behoorlijk tegen. Halve paniekaanval gehad (verhoogde hartslag, klam zweet en misselijk) maar toen de verdovingen eenmaal werkten, was het nog wel een keer gebeurd. Ik kwam alleen voor onder, en boven hebben ze direct gedaan. Anders moest dat ergens in de toekomst. Gisteren was de pijn heel erg aanwezig, vandaag werd ik wakker met bijna geen pijn. Ik hoop dat dat zo blijft.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

11 opmerkingen:

  1. wat een lief kaartje, fijn dat alles al klaar lag, en gelukkig gaat het nu wat beter, mooi dat ze gelijkboven en onder gedaan hebben...beterschap.
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
    Hele fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje en dit papier roept om een rustige voorgrond! Ik ben toevallig ook bezig geweest met hetzelfde papier en de kerstman erbij. Een snel kaartje maar gelukkig voor jou want wat een toestand. Hopelijk geneest het goed en snel. Veel sterkte nog. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schattige kerstkaart heb je gemaakt en beterschap gewenst,ik hoop voor je dat de pijn nu minder is.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kerstkaartje heb je gemaakt.
    Ik las even je berichtje terug....ai....dat was wel pijnlijk....heel veel beterschap hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart, ik zag dat papier vanmorhen ook bij Nancy, heel mooi papier, tof met de Santa en Co erbij !
    Klinkt pijn lijk en niet leuk allemaal. Hopelijk snel beter!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pfffff...... wat naar! Het is jouw hobby ook niet, lees ik 😉 Heel veel sterkte. ik hoop dat het zo doorgaat, weinig pijn...
    Je kaart is leuk en het hoeft ook niet altijd ingewikkeld, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een snel kaartje noemt ze dat.....maar ja, als je de kerstman, zijn vrouw en het rendier al klaar had liggen valt het inderdaad wel mee. Ik vind het een heel mooie kaart geworden.
    Zulke bezoekjes aan het ziekenhuis staan ook niet op mijn lijstje van leuke dingen. Maar het zit er weer op en nu maar hopen dat de pijn weg blijft.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht precies hetzelfde als Henriët: snel? Met 3 van die figuren? Maar ze lagen al klaar. Het dp past er perfect bij, het is een superleuke kerstkaart geworden. Hopelijk heeft het knutwelen je toch een beetje afleiding gebracht.
    Fijn dat je het nu achter de rug hebt, ook boven meteen, heel fijn. Je hebt zo te lezen flink moeten doorbijten (hm, misschien niet de juiste woordkeuze...), hopelijk is het de hele dag rustig in je mond wat pijn betreft..sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kaart, Emily! Ik snap dat je hoofd niet echt naar iets ingewikkelds stond, vind het al knap dat je überhaupt een kaart gemaakt hebt na je kaakchirurg avonturen... Hopelijk knap je snel op. Wel fijn dat alles nu in 1 keer gedaan is. Toen mijn verstandskiezen moesten deden ze dat niet tegelijk, helaas.
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk !!!!!!
    Sterkte!!!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat naar voor je.
    Ik hoop dat het steeds wat beter gaat.
    Het is in ieder geval achter de rug en meteen boven ook gegaan, ben je daar mooi vanaf.
    Sterkte.
    Je kaartje is héél erg leuk, dat zal vast dat afleiding gegeven hebben.

    BeantwoordenVerwijderen