woensdag 9 augustus 2023

Home sweet home

Voor een collega die een nieuw huis heeft, maakte ik deze kaart. Ik pakte een blok van de action erbij en de challenge van Cheerful Sketches en ging aan de slag. Ik wilde dit blok graag gebruiken vanwege de huisjes en de mooie tekst 'home sweet home'. Dat is toch perfect. Heel veel puzzelen met welk papier maar uiteindelijk is het dit geworden. Ik ben best tevreden. Merk nu wel dat het iets scheef staat, maar ach. Als het huis maar niet scheef is toch hahaha. 


Ik link deze kaart bij:
Cheerful sketches: challenge 123 augustus

Ik moest vandaag eigenlijk werken maar dat wordt een trip naar de kaakchirurg. Mijn verstandskies is van binnenuit kapot gegaan en de tandarts kon daar helaas niks aan doen. Dus doorverwijzing naar de kaakchirurg en dat werd eerder als verwacht (tandarts zei half jaar wachttijd, tandarts bezoek was nog geen 2 maanden terug). Geen zin in maarja, het moet. Gisteren is er een stuk afgebroken dus het is wel echt nodig. 
Wish me luck.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

7 opmerkingen:

  1. Een mooie verhuiskaart. Ik vond de sketch ook best lastig met al die laagjes.
    Heel veel sterkte vandaag! Een half jaar wachttijd bij de kaakchirurg.... wow! Gelukkig kon je eerder terecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In het Gronings zeggen we: 'Schaif staait laif' wat zoveel betekent als 'een beetje scheef is niet lelijk'. Vaak erger je jezelf er het meest aan.
    Leuke papiertjes gebruikte je voor deze verhuiskaart en de tekst is er ook mooi bij.
    Sterkte met je bezoek aan de kaakchirurg. Hopelijk heb je niet teveel na-pijn.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke verhuiskaart met de huisjes op de achtergrond en de bijpassende tekst. Bedankt voor het meedoen aan Cheerful Sketches.
    En sterkte bij de kaakchirurg. Hopelijk valt het mee.
    Groetjes, Wies DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er goed over na gedacht! En het is een heel leuke kaart. Ik moet er ook nog twee maken. En ik hoop dat het meeviel bij de kaakchirurg. Zo niet mijn hobby! Maar ja, van jou ook niet...We horen het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke verhuiskaart heb je gemaakt met de schets van Cheerful Sketches.
    Bedankt voor het meedoen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooue verhuiskaart. Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes
    Nancy CSC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie nu dat ik deze kaart gemist heb.
    Wat een mooie, gelukkig kon ik het nog tegen.
    Haha, dat schreef is wel herkenbaar.
    Ik pak mijn kaarten, kijk héél goed, kijk nog eens een druk het dan stevig aan..... en dan nog, zie ik soms als ik foto's heb gemaakt, dat het schreef zit.

    BeantwoordenVerwijderen