donderdag 3 augustus 2023

52 Weeks to Christmas - week 31

Bij 52WTC vroegen ze naar een kaart die je deed denken aan de kerst van vroeger. Toen ik dit papier zag wist ik dat dit het ging worden. Je ziet dit soort kaarten nu veel voorbij komen. Vrij simpel maar het effect vind ik heel leuk. 
Ik bak heel graag en dat deed ik vroeger ook al. Ik bakte graag koekjes. Vooral van die koekjes die je met uitstekers maakte. Al die leuke vormpjes. Gewoon helemaal leuk. Dus daarom nu deze leuk kaart 'sweet Christmas'. 


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 32

Ik ga straks naar het werk om met een collega en 2 cliënten te gaan high-tea'en, als uitje voor de verjaardag van die 2 cliënten. Dat zijn toch leuke dingen om te doen.

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

14 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje met een mooie herinnering aan vroeger Emily!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met geweldig leuk papier. Een leuke herinnering!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, en ja koekjes bakken dat hoorde hier ook bij kerst, dikke lagen fondant (niet te eten), maar er moest zoveel mogelijk versiert worden.
    Gezellige dag vandaag.
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52W

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het blijft leuk, deze manier van een kaart maken, ondanks dat je het nu veel ziet.
    Leuk om te lezen, al die herinneringen bij iedereen.
    Veel plezier straks, leuk en lekker, high tea-en.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ja, koekjes bakken, met uitsteekvormpjes. En dan stiekem van het deeg snoepen... Leuke kaart, mooie afbeelding, Emily!
    En wat leuk om met 2 cliënten te gaan high-teaen, veel plezier!
    Bedankt voor het meedoen aan onze uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja, mijn jongste dochter bakte ook graag kerstkoekjes met heel veel zoete glazuur hihi. Een mooie kerstkaart met een gezellige herinnering Emily en die heb je straks vast ook na de hightea.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dat zijn ook echte kerst herinneringen! Dat deden wij ook altijd, koekjes bakken en dan het liefst snel opeten! Een leuk kaartje met je herinnering. Een gezellige middag dan maar. Gezellig dat je weer meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met dierbare herinneringen.
    Veel plezier bij de high-tea.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijke koekjes-kaart, leuk!
    Bedankt voor je deelname bij 52WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart met de kerstkoekjes er op, mooie herinnering ook!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superkaart. Ik denk dat iedereen van koekjes houdt. Groeten uit het Pools.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, leuke techniek is het! Ik heb er al een poosje geleden een kaart mee gemaakt, maar nog niet laten zien... Vooral voor grotere afbeeldingen is het zo leuk! Leuke herinnering !
    En dat is geen straf, om zo naar je werk te gaan. Wat zullen de cliënten genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuke kaart met de lekkere koekjes, ze staan er gezellig op.
    Wat leuk dat jullie een high tea hadden met de cliënten, een gezellige verjaardagsactiviteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen