donderdag 17 augustus 2023

52 Weeks to Christmas - week 33

Ik pakte eindelijk eens de leuke elfjes erbij van MD. Ze staat gezellig te zingen onder de kerstboom. 

Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 33

Bedankt trouwens nog voor alle lieve reacties naar aanleiding van mijn afspraak bij de kaakchirurg. Ik ben nu een week verder en het gaat wel aardig goed. Heb nog wel een verdoofd gevoel onder maar dat is normaal. Dat kan weken of maanden duren omdat de wortels van de verstandskies door een zenuw heen liepen. Hoop dat dat snel beter wordt.

Ik ben vandaag lekker vrij, gelukkig maar want ik moet nog heel wat kaarten maken en eigenlijk nog cadeautjes stippen voor nog meer vertrekkende collega's. Snik. 

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

6 opmerkingen:

  1. Wat een klein schat staat daar vrolijk te zingen onder de boom, heel leuk kaartje.
    Fijn dat je er bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk met deze elf !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel lief kerstkaartje met het elfje,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je weer heel mooi gedaan! De voorraad kerstkaarten groeit gestaag.
    Pfffffff. Weer collega's die vertrekken. Niet leuk.
    Lieve groet, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gnomes en elfjes vind ik altijd leuk op een (Kerst)kaart.
    Wat een leuk idee om deze elf zingend onder een kerstboom te zetten.
    Oh bah, afscheid nemen is ook niet mijn sterkste punt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaart, Emily! Heel leuk met dat elfje.
    Wat vervelend dat je nog zo'n verdoofd gevoel hebt, ik hoop ook voor je dat het snel verdwijnt. Sterkte!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen