dinsdag 15 augustus 2023

Trekkerkaart voor Max

Mijn neefje Max wordt aankomende zaterdag alweer 2 jaar. Jeetje wat gaat de tijd snel. En hij wordt al zo groot. Hij is momenteel helemaal geobsedeerd door trekkers. Die vindt hij geweldig. 'trekker trekker' Wat gezellig. Natuurlijk moest ik daar een kaart bij maken. Ik maakte een easelkaart. Ik dacht dat het heel moeilijk was maar dat viel heel erg mee. Het papier uitzoeken vond ik nog het lastigste. Uiteindelijk voor stippenpapier gekozen. Ik vind de kaart erg geslaagd.


Ik link deze kaart bij:
HobbyshopVeldmaat: challenge augustus

Ik mag straks weer gezellig een late dienst werken.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart voor Max....daar zal hij heel blij mee zijn!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart voor Max! Heb je de trekker zelf ingekleurd? Zo ja, dan heb je dat heel goed gedaan. Leuk zo'n easelkaart.
    Jeetje, 2 alweer... veel plezier op zijn verjaardagsfeestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 Jaar, nee joh...... de tijd gaat zo snel.
    Heel erg leuk, je kaart, ik denk dat Max deze geweldig gaat vinden.
    Werk ze, je bent nu nog bezig denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 jaar alweer, dat gaat zeker snel! Erg leuk je kaart, daar zal hij blij mee zijn. Alvast gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is ook super leuk, deze kaart, Emily. En 2 is zo'n leuke leeftijd. Max is dus maar 2 maanden jonger dan Jesse.
    Ja dan worden het echte mensjes, he, met voorkeuren en zo. Enig!! Geniet er maar van als tante!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart, mooi een rode trekker. Alvast veel plezier zaterdag.
    Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen