zondag 6 augustus 2023

Van harte

Voor een jarige collega maakte ik deze kaart. Ze is gek van Terschelling en gaat er meerdere keren per jaar naartoe. Dus vandaar dit maritieme kaartje met Terschelling erop.
Het is de collega die al meerdere muizenkaarten van mij kreeg, omdat ze per ongeluk een paar keer een laptopmuis van het werk mee naar huis had genomen. Ik grapte al dat ik weer een muizenkaartje aan voelde komen, maar ik wist al dat ik nu wat anders ging maken. 

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en toepasselijk kaartje voor je jarige collega Emily!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart! Heel sfeervol, goed passend bij Terschelling.
    Je had wel een minimuisje op de grond bij het bordje kunnen verstoppen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Emily! Helemaal voor een Terschellingfan! Zal ze zeker mooi vinden, ook als is er geen muis te bekennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je nu iets anders maakte, maar wel iets persoonlijks.
    Leuk kaartje, zal je collega vast weer blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen