donderdag 17 augustus 2023

Herderkaart

Inmiddels zijn mijn vriend en ik alweer 3 jaar bij elkaar. Natuurlijk maakte ik een kaart voor hem. Hij is wel een hondenliefhebber en vindt Herders erg leuk. Ik niet...iets met bijna aangevallen worden door de herder van mijn tante vroeger. Maar ik had dit plaatje en moest natuurlijk direct aan hem denken. Ik gebruikte weer de sketch van Cheerful sketches en gebruikte het plaatje van de herder als 'vocal point'. Het papier is heel mannelijk en komt uit een blok van de Action. Mannenkaarten vind ik altijd lastig maar deze is goed gelukt. Haha.

Ik link deze kaart bij:
Cheerful sketches: challenge 123 augustus

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily


 

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie jubileum, superleuk! Gaaf dat je zo'n mooie kaart voor hem maakte, het is een heel stoere.
    Ik heb het ook niet op herders, om dezelfde reden als jij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is leuk dat je jubilea viert. Ik ben in mijn jeugd ook gebeten door een hond en ik ben nog steeds bang voor ze. Mannenkaarten zijn moeilijk, maar je hebt het heel goed gedaan. Met vriendelijke groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij heeft wel een hele lieve kop, deze herdershond.
    Maar ik ben ook meer van de "sullige" honden rassen hoor, ik snap je wel.
    De sketch komt hier mooi op uit.
    Leuk dat je nogmaals meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches.
    Oh en gefeliciteerd, 3 jaar, voor je het weet......(mijn man en ik waren gisteren 31 jaar getrouwd, poeh joh, niet normaal toch?!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart voor je vriend. Super mannelijk.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen