zaterdag 26 februari 2022

Nieuwe wolwinkel: De wolkast

Gisteren gingen mijn moeder en ik op stap. We gingen naar de opening van een nieuwe wolwinkel. Of eigenlijk, een wolwinkel die verhuisd is. Het gaat om De Wolkast, deze zit nu gevestigd in Borne, een stad verderop. Ik was natuurlijk nieuwsgierig! 

Het is echt een hele mooie winkel. Ruim opgezet en heel veel keuze. Veel voorbeelden lagen er ook klaar. Enige wat ik minder vond, was dat er geen prijzen bij het garen stonden, maar misschien komt dat nog haha.

 Aangezien ik bijna jarig ben, had ik al gekeken wat ik wil hebben. Maar in plaats van de spullen te bestellen, heb ik het dus hier uitgezocht. Lokale ondernemers steunen haha. 











Echt een aanrader hoor, mocht je ooit in de buurt zijn.

Fijne avond.

Lieve groetjes,
Emily



 

5 opmerkingen:

  1. Oef, dat is wel een heel mooie, ik ben er vast wel een keer in de buurt (en zo niet, dan toch, hahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd fijn, een mooie wolwinkel in de buurt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er prachtig uit, echt een feestje om te bezoeken. Voor mij te ver weg, maar gelukkig hebben we hier ook mooie wolwinkels in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er mooi uit, en behoorlijk groot. Die prijsjes gaan ze vast wel doen, want dat is toch wat de klanten zullen willen weten 😉Je boft met zo'n winkel dichtbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och, dat wordt weer fijn shoppen, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen