woensdag 2 februari 2022

Mini slimline

Vandaag weer een kaartje. 2 eigenlijk. Bij Marianne design hebben ze weer een leuke challenge. 2 mini slimline kaartjes die bij elkaar passen. Nou moest ik toch een paar beterschapskaartjes maken, dus besloot ik dat te combineren. Ik koos voor de leuke kikkertjes. Ik vind ze goed gelukt, en ze zijn gisteren direct op de post gegaan.


Materialen:
mini slimline: CR1563
kikkers: CR1514
banners by Marleen: CS1058
tekst: CS1065

Ik link deze kaart bij:
Marianne design challenge blog: Challenge 287

Ik laat ook snel weer haakwerk zien. Heb nog een paar dingen liggen, moet nog wel het een en ander op de foto zetten. 

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

4 opmerkingen:

  1. Ze zijn heel vrolijk.
    De kleuren alleen al.
    Het kleine strikje aan het labeltje vind ik precies mooi passen bij deze kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk, die zullen de zieken vast wel kunne opvrolijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten, daar zullen de ontvangers beslist van opkikkeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat deed ik zeker!! Opkikkeren van dit kaartje.
    Ik mocht 1 van deze 2 leukerds ontvangen🥰

    BeantwoordenVerwijderen