zaterdag 29 januari 2022

Kaarten voor het werk

Vandaag allemaal labelkaarten. Zoals de titel al zegt, zijn de kaarten voor mensen op mijn werk. 1 collega slaagde voor haar opleiding, 2 collega's konden door omstandigheden thuis wel een opkikkerkaart gebruiken. De laatste kaart is voor een cliënt die geopereerd is en moet revalideren. Ik vroeg haar of ik haar een kaartje zou maken, dat wilde ze eerst niet want ze wil liever bezoek. Gelukkig is de revalidatiekliniek heel dichtbij dus gaan wij regelmatig bij haar op bezoek. Ik mocht dus wel een kaart voor haar maken, maar wel met veel roze. Hahaha. Dat is best wel gelukt. 
Ik word er vrolijk van om mensen blij te maken met kaarten. En gelukkig vind iedereen het ook leuk dat ik het doe haha :-).





Fijn weekend.

Lieve groetjes,
Emily



 

5 opmerkingen:

  1. O, wat supermooi zijn ze! Je hebt ze duidelijk met veel liefde gemaakt en echt bij de ontvangers laten passen. Mooi dp heb je gebruikt.
    Zo fijn om mensen blij te kunnen maken met je hobby, of dat nu haken of kaarten maken is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het xijn hele leuke labelkaarten. Ik ben er ook veel mee aan de slag. Je kan met dezealken zulke leuke kaarten maken
    De jouwe zijn superleuk opgemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie serie.
    Leuke hobby hebben wij hè?!
    Jij maakt steeds meer kaarten, waar je eerst alleen met halen bezig was, maak je nu ook kaartjes, leuk
    De muis met vind ik echt schattig.
    Jouw cliënt kreeg dus een kaart, met een bosje bloemen (heeft het muisje vast) en een bezoekje (kaart gebracht). Zal ze vast gauw van opknappen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, zo'n heerlijke hobby. Cliënt was er heel blij mee. Gisteren bij haar langs geweest in mijn late dienst. Medecliënt meegenomen en gezellig gekaart. We proberen bijna elke dag bij haar langs te gaan, is op 6 minuten rijden van werk, en in de avond rond koffie tijd is het rustig en kun je wel even weg. Ze was echt heel verbaasd dat we zo vaak langskomen, vindt ze zo leuk. Echt lief. Ze was heel blij met de kaart, ik had er nog een gelukspoppetje bij gedaan en mijn moeder een leuk etuitje. Ze is blij als ze over 2 weken weer bij ons terugkomt.

      Verwijderen
  4. They all are superb, dear! 👌✨ Have a wonderful new week!

    BeantwoordenVerwijderen