dinsdag 18 januari 2022

Hexagon bloemendeken

Ja, er is weer een deken af. Mijn Hexagon bloemendeken van Jip by jan. Ik begon eraan in de eerste lockdown, ik denk in maart of april 2020. Ik werkte er eerst heel veel aan en toen belandde die weer in de hoek. Later weer eens opgepakt en zo groeide de deken telkens weer een stukje. Nu vond ik echt dat die af moest dit jaar dus dit is mijn eerste project van 2022. Bijna 2 jaar aan gewerkt dus. Mijn lockdown project is het ook eigenlijk haha. Ik gebruikte Stylecraft special DK, de deken weegt 1100gram. Het was een heerlijk project en ben wel blij dat die nu af is. Een heerlijk vrolijke deken. 







Deze foto deelde ik zaterdag al op Instagram. Hier ben ik trouwens @casa_crea_Emilia voor het geval je mij wilt volgen. Ik wilde jullie deze foto ook laten zien. Ik kwam deze schelp tegen op het strand, aan de rand van het water. De belletjes hadden zo'n mooie kleur. Ik maakte een aantal foto's en liet de schelp daarna liggen, hopelijk zijn er meer mensen die ervan genoten hebben. Ik in ieder geval wel.

Ik bestelde afgelopen weekend deze bollen bij Echtstudio. Maar....met een doel. Ik heb net mijn tweede Faraway jumper af, voor de eerste trui Klik hier. Er is een bijpassen patroon voor een colsjaal en muts. En ja, daar had ik niet genoeg garen voor. Dus die heb ik bijbesteld. Hihi. 

Fijne avond lieve mensen.

Lieve groetjes,
Emily

 

7 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mega-vrolijke deken, maar wat een werk. Hij is wel supergaaf geworden!
    Mooie foto van de schelp, ook om aan de muur te hangen. Je was wel een beetje "verdwaald" zeker toen je de foto nam 😉
    Fijn, je kunt weer haken, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een gave deken, superleuk die kleuren en ook het 3d effect door de opliggende randjes vind ik heel gaaf. Mooi inderdaad die belletjes in de schelp, heel apart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, wat een gave deken!!
    Wat ontzettend veel hexagonnetjes heb jij gemaakt zeg, sjonge, weet je ook hoeveel?
    Wat een gezelligheid op je bed zo met al die kleurtjes.
    Je hebt er lang aan gewerkt, maar het is echt de moeite waard geweest en een mooi afmaken aan deze raar corona tijd😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sjonge!!! Wat een geweldige deken met al die hexagons. Wat geeft dat een gaaf effect. Zeker vrolijk en ik kan me ook indenken dat je blij was dat hij af was. EN als ik lees hoe zwaar hij is, zal hij ook vast en zeker heel lekker warm zijn. Succes alvast met het volgende projectje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een geweldig vrolijke deken, maar wat een werk! Dat fleurt elke kamer direct helemaal op.
    Aan het strand? Was je verdwaald? In ieder geval een prachtige foto, daar zullen vast meer mensen van genoten hebben.
    En natuurlijk, als een project af is, moet er een volgend opgezet worden, en als je dan niet uitkomt met je stash...😀
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed dat je de deken weer opgepakt hebt, zo mooi is ie geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oohhh wat is die deken gaaf geworden zeg! Echt een pronkstuk!

    BeantwoordenVerwijderen