woensdag 5 januari 2022

Faraway jumper

Allereerst de beste wensen nog voor het nieuwe jaar. Hopelijk hebben jullie allemaal een fijne feestdagen gehad. Ik moest met kerst werken dus oud en nieuw was ik vrij. We hebben het gezellig gemaakt.

Ik begin het nieuwe jaar met een mooi haakproject. De Faraway jumper van Iron Lamb. Ik kwam het patroon tegen op instagram en was direct verkocht. Ik wil al langer truien haken. Ik ben er al 2 begonnen die niet zo worden zoals het patroon zegt, telkens een probleem. Toch besloot ik deze te starten. Gehaakt met Stylecraft special DK, echt perfect dat garen. 
Mocht je een keer aan een trui willen beginnen, kies dan voor deze. Het patroon is PERFECT gewoon. De maat klopt precies als je de goede haaknaald kiest en hij past precies. Zo blij mee. Ik ben al met nummer 2 begonnen. Helemaal blij mee.




Draadjes afhechten in quarantaine.









Sorry voor de lichtinval in de foto's. Die is niet helemaal top. 

Jullie nog goede voornemens voor het nieuwe jaar? Ik niet zoveel, voornamelijk een beetje projecten afmaken en garen uit mijn voorraad op maken haha. Elk jaar weer hetzelfde. We zullen zien.

Fijne avond.

Lieve groetjes,
Emily

 

8 opmerkingen:

  1. Hoi Emily,
    allereerst voor jou ook de beste wensen voor 2022~.
    Kan nog net volgens de traditie...
    En dan goed nieuws: het is gelukt, je komt in mijn zijbalk als je iets plaatst! De widget was blijkbaar verouderd, waardoor ik niets kon toevoegen of verwijderen.
    Je trui is ontzettend leuk en mooi geworden! Wat knap dat je dat kunt en ook nog onder het televisie kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie trui en wat staat hij je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Emily, wat is dat een mooie trui, en wat staat die je goed! Ik begrijp het dat je direct een tweede hebt opgezet.
    Voornemens zijn: WIP's afmaken (ben er nu druk mee bezig zoals je wel weet van mijn blog), en verder vooral genieten van het handwerken. Mijn stash is niet heel groot, en bestaat vooral uit garens die ik nu niet zo gauw meer zou kopen (hoog acrylgehalte). Ik denk erover die te gebruiken in een deken, daarvoor is zulk garen juist wel fijn, en dan "mag" ik daarna van mijzelf mooie garens kopen om kleding van te maken.
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een hele mooie trui Emily en hij staat je heel goed. Ik wens je een heel mooi jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook hier een mooi jaar gewenst.
    Jou staat ook alles hè! Dit is ook wel een heel gave trui, ik snap helemaal dat je er blij mee bent. Hij past inderdaad perfect en de kleuren staan je supergoed. Nee, aan voornemens doe ik niet echt, in ieder geval niet bewust aan nieuwjaarsvoornemens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eerst en vooral een fijn creatief 2022 gewenst.
    Prachtige trui, echt heel mooi. Staat je perfect. En de kleurenkeuze, ik hou er van. En ook hier geen voornemens, ik zie wel wat er komt!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een fijn en gezond nieuwjaar gewenst, met veel leuke haakprojecten.
    Wat een leuke trui heb je gehaakt, mooie kleuren bij elkaar. Voornemens voor 2022, nou eigenlijk niet of het moet zijn dat ik eerst de voorraad garens opmaak voordat er nieuw komt.
    Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze trui heb ik helemaal gemist begin van het jaar, maat ik dacht ik reageer toch even want ik vind het echt super leuk en mooi gemaakt.
    De kleur is helemaal goed bij je gezicht en hij past inderdaad perfect, staat je héél erg goed.
    Welke kleur heb je voor de 2de bedacht?

    BeantwoordenVerwijderen