donderdag 13 januari 2022

52 week to Christmas - week 2

Deze kaart is stiekem nog niet een nieuwe. Deze kaart maakte ik voor afgelopen kerst, om naar Italië te sturen. Ik had hem nog niet laten zien dus vond dat het telde haha. Ik ga vanavond nog aan de slag voor een nieuwe kaart. Vandaag eerder nog niet aan toegekomen door een vroege dienst en heb een heel eind gefietst met mijn moeder. Tijd niet gedaan maar wel weer fijn om te doen. Volgende keer een nieuwe kaart. Alle stansmallen zijn van Marianne Design. Ik word er heel vrolijk van.


Fijne avond.

Lieve groetjes,
Emily

 

4 opmerkingen:

  1. Super lief.
    🥰
    Zo leuk, dat gondeltje.
    Lekker hoor, eind fietsen, even een frisse neus halen, heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een leukerd! Dat ijsbeertje is ook zo'n snoepje, hij belandt vast volgende keer ook in mijn winkelmandje, haha.
    Het maakt toch niet uit of dit een kaart is voor afgelopen kerst of komende kerst? Het is een kerstkaart en hij is superleuk, het bekijken absoluur waard.
    Heerlijk dat je met je moeder een eind gefietst hebt, dat kan een mens echt goed doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuke kaart! En als je ons niets verteld had, hadden we toch helemaal niet geweten wanneer je hem had gemaakt?! Kerstkaart = kerstkaart!
    Ik las in je reactie bij mij al dat je was gaan fietsen, gezellig om met je moeder te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is ontzettend leuk! Superleuk tafereel.
    En lekker samen fietsen! Ik wandel wel eens met mijn dochter, ook heel gezellig.
    Fietsen met mijn moeder ook wel eens, maar geen tochten...dat doet ze nog met mijn vader.

    BeantwoordenVerwijderen