donderdag 6 januari 2022

52 weeks to Christmas - week 1

Ja, ik ga het gewoon proberen. Ik ga proberen om elke donderdag een kerstkaart te posten. Ik volg meerdere kaarten maak blogs en daar zie ik altijd dat donderdag kerstkaartendag is. 52 weeks to Christmas krijg je elke maand *goed dat men mij erop wees, niet elke week maar elke maand dus* een nieuwe uitdaging om een kerstkaart mee te maken. Aangezien ik pas net klaar was met alle kerstkaarten, is dit een simpele kerstkaart naar sketch van deze week geworden. Het plaatje vind ik zo mooi, deze is van Marianne Design, net als de ronde mal, die is zo leuk. 


Ik link dus deze kerstkaart bij: 52 weeks of Christmas week 1


Fijne avond lieve mensen.

Lieve groetjes,
Emily

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk plan, om zo elke week een kaart te maken voor Kerstmis. Ben benieuwd wat je ons allemaal gaat laten zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje met deze sketch! Deze ronde stans is véél gebruikt deze keer! Gezellig dat je meedoet met de uitdaging van 52WTC . Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat jij de uitdaging aangaat! Het is me de afgelopen jaren goed bevallen. Mooie start, met deze kaart Emily! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Emily,
    het is super handig om elke week mee te doen. ik doe het nu een paar jaar en je hebt een mooie stapel eind van het jaar. Er is maandelijks een uitdaging en de rest van de weken kun je gewoon je kaart linken en meedoen met iets wat je zelf bedenkt. Jouw kaart is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, jij gaat het ook proberen, net als ik.
    Deze is alvast mooi, een goed begin.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor kerstkaart die ik van jou mocht ontvangen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed voornemen, want aan het eind van het jaar is het zo fijn om een stapel Kerstkaarten te hebben!!
    Bij 52 WTC is er 1x per maand en uitdaging waar leuke prijsjes te winnen vallen.
    De rest vd maand, dus weekelijks, kan je alleen op donderdag een kerstkaart linken, gewoon voor de lol (en om dus die stapel te laten groeien😉)
    Succes, en deze kaart, nav de sketch vond ik super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog even aanvulling:
      De wekelijkse kerstkaart alleen op donderdag te linken.
      De maandchallenge is vanaf vrijdag te linken en kan tot en met de donderdag daarop.

      Verwijderen
  8. Dat is een mooie voornemen Emily en je eerste kerstkaart is een feit. Leuk met dat lieve plaatje. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 62 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen