zondag 19 december 2021

Winter Crystals blanket

Allereerst bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige post. Deed mij echt heel erg goed. Ik ben uit isolatie, zonder enige problemen en mijn ouders zijn gelukkig negatief getest dus quarantaine is voorbij. Nu heb ik eindelijk alle draadjes van mijn deken afgewerkt. Ik heb hem de 'Winter Crystals' genoemd. Het garen voor de deken kocht ik zo'n 2 jaar geleden bij de wolhal in Hardenberg, en kreeg ik het haakschema erbij. Vol goede moed begon ik aan de deken maar zoals zo vaak, belandde de deken in een tas in de hoek van mijn kamer. Nu ik toch weer in isolatie zat, besloot ik de deken af te maken. Wat een heerlijk project is het zeg. Helemaal blij mee. 
Dit jaar is echt het jaar van de dekens geworden voor mij. Dit is namelijk deken 5 die ik af heb dit jaar. Wauw. Heerlijk hoor. Ik ga alle dekens nog eens samen op de foto zetten. 

De deken is gehaakt met SMC Bravo met haaknaald 4 mm. Het patroon, zoals ik al zei, kreeg ik erbij toen ik het pakket kocht.







En ik wil jullie deze foto nog even laten zien. Gisteren hebben we nog snel wat planten ingekocht bij het lokale tuincentrum. Heel sneu dat alles nu weer dicht is. Het bermmonument van Wouter staat er in ieder geval weer mooi bij in kerstsfeer.

Fijne zondag.

Lieve groetjes,
Emily

 

8 opmerkingen:

  1. Prachtige deken, Emily, je hebt hem de juiste naam gegeven.
    Het monument staat er weer goed verzorgd bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele gezellige blogs heb je laatste tijd weer geschreven ,ik heb meegelezen maar door de Kerstkaarten drukte had ik geen tijd om te reageren... Super fijn dat je voor de Kerst uit quarantaine bent en je ouders negatief getest zijn! De deken is prachtig geworden,net als de sfeervolle Kerstkaarten in je vorige bericht. Het bermmonument staat er weer prachtig bij ,wat een gemis voor jullie. Met de komende Feestdagen zal de leegte wel extra gevoeld worden,heel veel sterkte op die momenten! Ik kijk uit naar je volgende gezellige blogpost

    Hobbygroet
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je deken is mooi geworden, een toepasselijke naam heb je er aan gegeven. Fijn dat je weer uit quarantaine bent en je ouders ook negatief getest zijn.
    Mooi bermmonument voor je broer. De feestdagen zullen nooit meer hetzelfde zijn zonder hem. Toch wens ik jullie goede kerst en een gezond nieuwjaar.
    Groet, Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie deken.
    Wat issie groot zeg, heeeeeeerlijk warm lijkt mij.
    Prachtig, het berm monument van Wouter, wat hebben jullie dat veel liefde en zorg in gestopt, héél mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je uit quarantaine mag en zonder al te veel klachten corona hebt doorgestaan. Ik vind je deken een plaatje geworden en wat goed dat je er dit jaar maarliefst 5 hebt gehaakt!!
    Wat een prachtige monument hebben jullie voor wouter gemaakt, met dit soort feestdagen is het altijd een gemis om geliefde naasten te moeten missen. Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie deken heb je weer gemaakt! Zo'n periode van isolatie is inderdaad een goed moment om zo'n groot project af te maken. Dan gaat de tijd tenminste wat sneller. Fijn dat je je er weer goed doorheen hebt geslagen.
    Het monument van Wouter ziet er weer mooi uit. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Emily,
    wat fijn dat je ouders negatief getest waren. Hebben jullie elkaar met kerst kunnen zien? Moest je werken?
    De deken ziet er prachtig uit. En wat goed dat jullie het bermmonument zo mooi hebben gemaakt.
    Weet jij toevallig hoe ik blogs kan toevoegen zodat ik ze in mijn zijbalk zie? Het wil met jouw blog maar niet lukken..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Gerjanne,
      Kerst hebben we gelukkig samen kunnen vieren. En ik moest inderdaad werken, op het werk was iedereen gelukkig ook uit quarantaine. Ik denk dat je de link gewoon toe kan voegen. Alleen zie je maar een x aantal blogs en die staan op volgorde van plaatsen. Misschien dat daarom die van mij wel in je lijst staat maar dat ik nog niks heb gepost dus niet in de lijst voorbij kom nu, omdat anderen wel veel gepost hebben. Anders zou ik het niet weten. maar wel super lief dat je mij toe wil voegen aan je blog.

      Groetjes

      Verwijderen