donderdag 16 december 2021

Quarantaine 2.0

Zoals velen van jullie weten, heb ik vorig jaar september corona gehad. Geen klachten maar wel isolatie natuurlijk. Maandag 2 weken geleden, testten meerdere cliënten op mijn werk positief. Omdat wij onbeschermd werken (wel met mondkapje) moest iedereen zich weer laten testen. Ik testte op dinsdag negatief. Helaas was de tweede test van zaterdag positief. Dus moest ik weer in isolatie. Gelukkig mag ik er morgen weer uit. Ik heb helemaal geen klachten gehad dus wat een geluk. Ik mocht wel naar mijn werk, aan de coronakant werken. Verder zat ik alleen op mijn kamer dus heb ik veel zitten haken en (kerst)films gekeken. Zoals je kunt zien, houdt Floortje mij al die tijd al gezelschap. 



Dit is de Faraway Jumper van Iron Lamb. Deze laat ik later zien.





De deken heb ik net vandaag afgemaakt. De draadjes ga ik vanavond afhechten en daarna foto's maken morgen, want dan mag ik weer uit isolatie. De deken heeft geen naam, ik denk iets van ijskristallen haha. 

Deze bloemen kreeg ik van mijn vriend. Ze staan mooi mijn kamer op te fleuren.

Hopelijk is alles bij jullie rustig lieve mensen. 

Lieve groetjes,
Emily

 

8 opmerkingen:

  1. Wat lief van je vriend, dat maakt de isolatie iets minder zwaar. Die virusdeeltjes moeten jou wel hebben zeg. Gelukkig geen klachten, dat valt dan weer mee. De deken ziet er prachtig uit, mooie kleuren en mooie steek, ik ben benieuwd naar het geheel. De trui wordt zo te zien ook heel gaaf, je bent lekker bezig geweest. Fijn dat je morgen verlost wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hè balen dat je in quarantaine moest, maar gelukkig geen klachten en goed gezelschap van Floortje! Dat is gezelliger dan helemaal alleen... Je hebt je tijd goed besteed zo te zien, wat een mooie haaksels zie ik daar. Ijskristallen lijken het wel zeker! En de trui wordt vast ook heerlijk. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief van je vriend! En wat vervelend dat je nu weer in isolatie moest. Ik begrijp niet zo goed dat je wel naar je werk mocht, kun je dat uitleggen? En ik vind IJskristallen een passende naam bij een zo te zien prachtige deken! Wat zul je morgen blij zijn dat je uit quarantaine mag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik snapte het in zoverre dat er geen reserve personeel meer is. De roosters zijn anders niet dicht te krijgen. Verder snapte ik het ook niet hoor

      Verwijderen
  4. Pech dat je weer corona kreeg. Maar ja, met zoveel besmette cliënten om je heen is het bijna niet te vermijden. Wel fijn dat je geen klachten hebt.
    Lief dat de poes je gezelschap houdt. Dat geeft een beetje gezelligheid tijdens het haken.

    Veel plezier als je weer uit quarantaine mag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend dat je weer positief bent getest. Maar heel fijn dat je geen klachten hebt (gehad).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He getverderrie....die k*t corona ook......Ik ben blij dat je geen klachten hebt gehad, toch een teken dat je "gezond" bent en snel hersteld.
    Mooie deken heb je gehaakt, lijkt wel op die nieuwe serie van Yla lifestyle. Winter crystal is wel een mooie naam ;-) Liefs Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zo'n kat, je hebt je vast nooit alleen gevoeld met zo'n fijne, lieve, warme, knorrende kat dichtbij je🥰.
    Ook fijn, je hobby!
    De deken is super mooi en je hebt in deze quarantaine tijd toch iets om handen gehad. En een filmpje op z'n tijd is ook gezellig.
    Gelukkig ben je goed verzorgd met pannenkoeken zo te zien😉.
    En wat lief van je vriend om een bos bloemen te sturen, zo is hij al die tijd dichtbij geweest.
    Ik heb je adres ontvangen hoor, je kerstkaart is bijna klaar, komt eraan.
    Fijn weekend, als het goed is mag je de wijde wereld weer in nu!!

    BeantwoordenVerwijderen