dinsdag 30 november 2021

kerstkaarten overzicht

Blijft toch lastig, dat regelmatige bloggen. Druk druk druk. Past wel bij deze tijd van het jaar. Druk met werk, bijbehorende cursussen en het organiseren van Sinterklaas op het werk. Dat is morgen. Morgen ben ik vrij maar ga ik naar het werk voor Sinterklaas. Super veel zin in. Met veel zorg heb ik cadeaus gekocht voor 6 van de 13 cliënten op mijn groep, een andere collega deed de andere 7. 2 tassen met cadeaus staan klaar haha. En als ik hiermee klaar ben, ga ik even bedank kaartjes maken voor onze Sint en Piet. Een oud collega speelt sint en een cliënt speelt Piet, heel erg grappig. 

Terug naar dit blogje. Ik heb even een overzicht gemaakt van een aantal kerstkaarten die ik de laatste tijd maakte. Heerlijk, kerstkaarten maken. 
Hebben jullie dat ook? Dat, als je meerdere hobby's hebt, je in periodes veel doet van een bepaalde hobby. Ik ben nu weer helemaal aan het haken. Haha. Momenteel ligt er een trui in wording naast mij op tafel. En ik heb al een sjaal gemaakt. 




Fijne avond lieve mensen.

Lieve groetjes,
Emily

 

7 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaarten! De muizen hebben wel hun mooiste kleren uit de kast gehaald voor kerst, heel leuk zo glamour.
    De ondedste twee zijn heel chique met het mooie papier en sfeervolle plaatjes. Heel veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superschattige en mooie kerstkaarten. Die met de grappige muizen springt er uit en bij die met de skilift krijg je echt zin in een vakantie in Oostenrijk of Zwitserland.

    Heel veel plezier met het Sinterklaasfeest, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jazeker heb ik dat ook, alhoewel het haken bij mij nu even helemaal niet aan de orde is, ik maak heel veel kaarten steeds.
    Jij maakte leuke kerstkaarten zeg.
    De eerste, met dat gondeltje, die is leuk.
    Aldoende, de laars met muisjes vind ik ook schattig.
    Veel plezier met Sint vieren. Lief van je dat je een bedankje gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaarten heb je gemaakt. Een feest om ze te krijgen en lang te bewaren.
    Haken is ook heel fijn natuurlijk, je kan het bijna overal doen. Ben nu een advent shawl aan het maken van wolhobby. Leuk om iedere dag 20 toeren te breien. Vervelen....dat woord ken je niet als je hobby's hebt.
    Veel plezier met haken.
    Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Emily,
    wat leuk dat je ook zo geniet van Sinterklaas! Je kerstkaarten zijn heel leuk, vooral die met de huisjes en de gondel. Leuk al je hobby's.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Emily.
    Ik heb je een mailtje gestuurd, heb je die ontvangen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En deze kerstkaart mocht ik ontvangen!!
    Zo blij mee, in het echt is het nog leuker als op je blog.
    Dank je wel Emily!

    BeantwoordenVerwijderen