donderdag 24 februari 2022

52 weeks to Christmas - week 8

Het is hier even iets rustiger op mijn blog afgelopen week. Wel met van alles bezig maar niks concreets om te laten zien. Ik ben onder andere bezig om iets te testhaken voor iemand, maar dat mag ik dus nog nergens laten zien haha. En ik ben aan het stippen geweest, dat laat ik binnenkort zien. 
Voor nu weer een kerstkaart. Ik had een leuke lift challenge gezien en zag dat meerdere blogvriendinnen deze ook gebruikt hadden voor hun kerstkaart van deze week. Ik kwam erachter dat ik niet veel kerstwashitape heb, maar ik heb er wel wat van gemaakt. De kleuren zijn heel chique, goud en zwart, en dat rood maakt het echt kerst. Bedacht mij net dat het net de Duitse vlag lijkt, met zwart-rood-goud haha. Misschien wel de kerstkaart voor mijn oudste broer met gezin, die in Duitsland woont. We gaan het zien aan het eind van het jaar. Voor nu heb ik al 8 kerstkaarten af, Yeahh!!


Ik link deze kaart bij:
52 weeks of Christmas: week 8
Lift challenge: liftchallenge 167


Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily



 

15 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke en vrolijke kaart.
    Gezellig dat je vandaag weer meedoet bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad zien we veel lift-kaarten in kerstsfeer voorbij komen Emily maar ook jouw kerstkaart is een plaatje.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is dat geel niet meer goud?
    Ik vind het een mooie kaart en ik vind het eigenlijk een heel leuk idee als je dit naar iemand stuurt die in Duitsland woont.
    Leuke lift hè, ik maakte er ook een kerstkaart mee, maar dat heb je al gezien, want je hebt al een reactie gegeven.
    Ik ga er nog 1 maken, met deze ligt, jij dan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei, ging het nazoeken. Is officieel inderdaad goud. Ga het veranderen, voor ik een boze schoonzus heb hihi. Ik ga er zeker nog 1 maken. Zo leuk om te doen

      Verwijderen
  6. Leuk gedaan Emily, met die Duitse kleuren washitape.
    Leuke lift!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed idee om deze te bewaren voor je broer in Duitsland! Leuk is je lift en leuk ook zeker dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart heb je gemaakt! Krijg spontaan zin in Kerst haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat lijkt inderdaad wel op de Duitse vlag, niet alleen wat de kleuren betreft, maar ook door de golvende lijnen. Heel leuke kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou jij bent lekker creatief bezig geweest. Wat leuk dat je ook stipt.
    Je kaart is erg leuk en ik zou hem zeker bewaren voor je broer die in Duitsland woont.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha ha inderdaad een perfecte kerstkaart voor iemand die in Duitsland woont. Heel leuk gedaan met de kerst-washi tape! Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele toffe kerstkaart en goed idee voor je broer in Duitsland!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schöne Weinachte :-) en je kaart is compleet. In deze tijd is kerst helemaal uit mijn hoofd weg, ook al wil ik nog zo graag een voorraadje maken. Maar jij bent slim bezig. Leuke lift, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen