maandag 14 februari 2022

Kaarten zonder challenge

Ik maak tegenwoordig vaak kaarten die meedoen aan een challenge, gewoon omdat het je creativiteit aan het werk zet. Maar soms heb je zelf een duidelijk beeld in je hoofd wat je uit wilt werken. Dat had ik met deze kaarten. 

Deze maakte ik voor een lief meisje dat 4 werd. Moeders volg ik op instagram en zag dat ze ze de verjaardag van de dochter uit moesten stellen doordat moeders corona had. Dus ik maakte voor haar dochter een leuk pakketje met onder andere deze mooie Frozen kaart. Ik was er zelf helemaal verliefd op, zo gaaf vind ik deze kaart geworden.

Dit is een verzoekje van iemand van Twitter, voor een jochie dat door ziekte helemaal wordt buiten gesloten door zelfs zijn beste vriendje. Heel zielig. Ik stuurde hem opkikkertjes.

Deze laatste is voor mijn broer. Hij was zaterdag jarig, hij werd 32 jaar. Daar hoort een kaart bij natuurlijk. Hij houdt van beren en van bier drinken. Dus die 2 mooi gecombineerd. Vond het wel een grappig idee om de letters een beetje schots en scheef te plakken. Dat is mooi gelukt. 

Dat was het weer even van mij.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

3 opmerkingen:

  1. Haha, de laatste heeft een leuke tekst.
    Mooie kaarten hoor, alle 4 vind ik ze heel leuk.
    Ik maak ook veel kaarten nav Challenges, maar soms lukt het niet, dan heb je iets mooie gemaakt maar is er geen bijpassende challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, had je teveel bier op toen je de letters opplakte? Grapje natuurlijk, het staat er superleuk bij, een grappige tekst trouwens. Gefeliciteerd met je broer.
    De Frozenkaart is magisch mooi, dat glitterpapier is een geweldige keuze voor deze kaart.
    De kaart met kikkertjes zal het mannetje zeker een hart onder de riem steken, goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten! Frozen voor een meisje wiens verjaardag moet worden uitgesteld, opkikkertjes die naar ik hoop het ventje echt wat opvrolijken (want wat sneu!) en een hele leuke, toepasselijke kaart voor je broer (nog gefeliciteerd!)

    BeantwoordenVerwijderen