donderdag 3 februari 2022

52 weeks to Christmas - week 5

Ergens ben ik totaal verbaasd. Ik hou dit gewoon al 5 weken vol. Al 5 weken lang deel ik op donderdag mijn kerstkaart van de week. Voelt toch wel goed. 
En voor degenen die het zich afvragen, ik ben nog steeds druk met haken hoor. Ik heb nog zeker 2 projecten klaar om jullie te showen, gisteren was het eindelijk mooi weer en kon ik foto's maken buiten. Dus die komen ook nog haha.
Mijn kerstkaart deze week is niet zo spannend. Gewoon een hele leuke kerstsok met mooie bloemen en sterren erop. Meer is er niet over te vertellen.


Volgende keer laat ik weer haakwerk zien haha.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

11 opmerkingen:

  1. Goedemorgen.
    Wat een leuke vorm.
    Met deze sok kan je heel veel kanten op en het zal straks voor de ontvanger echt een blikvanger zijn tussen alle vierkante en rechthoekige kaarten.
    Super leuk en zo mooi in traditionele kleuren gemaakt.
    Er is bij 52 WTC ook altijd een maandchallenge (en daaarmee zijn prijsjes te winnen), deze maand was dat kaarsjes op je kaart.
    Laatste donderdag vd maand gast de challenge in en heb je een week lang
    De tijd om een kaart te plaatsen.
    Kijk maar eens goed op het blog, hoe dat werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh en, lieve Emily, héél erg bedankt voor de kaart die ik gisteren in mijn brievenbus kreeg!!!
      Ik werd er helemaal vrolijk van!!
      Heel erg bedankt, het hangt aan mijn rekje, zodat ik er steeds naar kan kijken.
      Heel lief van je🥰

      Verwijderen
  2. Een prachtige sok als kerstkaart, heel leuk gedaan.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gezellige kerstkaart Emily, vrolijke kleurtjes.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart in deze mooie vorm Emily!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk deze kerst sok kaart en mooie poinsettia's.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ga zo door, Emily! Dan heb je straks geen kerstkaartenstress. EN haken de rest van de week (naast je werk). Deze kerstsok is heel erg leuk! De ontvanger zal het geweldig vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor deze kerstsok. Mooi papier en leuk opgemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je er weer bent, prachtige kerst sok heb je gemaakt! Dank je wel voor je deelname bij 52 weeks to christmas!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, jij verontschuldigt je al net zoals ik naar de haaksters toe, het voelt toch een beetje als "verraad" hè, om steeds kaarten te laten zien. Ik ben ook benieuwd naar je haakwerk, maar je kaarten wil ik ook niet missen, deze is weer zo leuk! Goed bezig (net als ik, haha) met al die kerstkaarten, het bevalt mij tot nu toe ook heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke kaart, Emily. Leuk, zo in kerstsokvorm.
    Wat goed dat je het al het hele jaar volhoudt met de kerstkaarten!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen