donderdag 10 februari 2022

52 weeks to Christmas - week 6

Het is weer donderdag, kerstkaartendag. Ik zag bij ABC Christmas challenge dat ze een CAS kaart vroegen dus ik dacht, laat ik dat eens proberen. Ik had nog een leuke stempel van Marianne Design liggen die ik nog niet had geprobeerd. Dus besloot ik die te gebruiken. Ik stempelde hem op wit papier en kleurde hem in met mijn Karin Brushmarkers pro. Daarna sneed ik het uit met mijn nieuwe mesje. Mijn moeder zag laatst een leuk apparaatje om mee te snijden, maar dat was echt te mooi om waar te zijn. Wat ze wel vond was een mesje van Fiskars. Deze was gisteren binnen, en vandaag direct uitgeprobeerd. Het is nog niet perfect maar het gaat mij makkelijker af als met een schaartje of ander mesje, omdat je deze om je vinger doet. Ideaal. Beetje oefenen en dan zal het vast makkelijker gaan. 
De stempel heb ik verhoogd opgeplakt, leuke tekst erbij en klaar. Hij is best CAS vind ik haha. 




Ik link deze kaart bij:
ABC Christmas challenge: C&D are for
52 weeks to Christmas: week 6

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

13 opmerkingen:

  1. leuk en vrolijk kerstkaartje met die eekhoorn bengelend in de kerstsok.
    Fijn dat je we meedoet deze week.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gave kaart !!!!!
    Leuk dat je weer erbij bent !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echt CASkaartje, goed gelukt met die kous en het eekhoorntje.
    Groetjes,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke CAS-kerstkaart Emily en fijn dat je een mesje gevonden hebt dat wel bevalt. Goed gereedschap is het halve werk hihi.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met die mooie afbeelding, Emily. Mooi ingekleurd en netjes uitgesneden, knap!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enig kaartje! En wat knap dat je zo snijden kunt. Ik lees het wel bij meer mensen, maar zelf vind ik het lastig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een heel leuk CAS-kaartje, erg geslaagd. Ik heb die stempel al heel wat keren gebruikt, ik vind hem zo gaaf! (Nogmaals dankjewel!)
    Het snijden is je goed afgegaan, knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So very cute - I;m glad you gave our challenge a try - thank you for joining us at ABC Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a cute squirrel! I think you mastered cutting with that tool already. Thank you for sharing it and playing along with us at ABC Christmas Challenge ~ Wendy

    BeantwoordenVerwijderen