zaterdag 5 februari 2022

Faraway jumper 2

Ja, eindelijk heb ik mooie foto's kunnen maken van mijn tweede Faraway jumper. Ik word toch zo vrolijk van deze trui. Voor het eerste bericht klik hier. Ik gebruikte deze keer weer Stylecraft special DK voor de 'yoke'. Voor de basis gebruikte ik Stylecraft life dk in kleur stone nepp. Het is een tweed achtig garen. Hij valt wel iets anders als de eerste trui, hij is iets groter voor mijn idee en de mouwen zijn wat opgepoft (als je snapt wat ik bedoel). Ik ben heel blij met deze kleurencombi. Voor nu is het even klaar met de truien, hoewel ik denk dat ik er nog wel meer ga maken. Haha. Maar welke kleurencombi, ik denk iets met rood. Eerst maar eens wat andere projecten maken.











Fijn weekend.

Lieve groetjes,
Emily



 

8 opmerkingen:

  1. Super! Wat is dit ook weer een mooie trui en wat staat hij je weer geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat je goed! En die vossen projectbag, wat een snoeppie is dat, vast gemaakt door je moeder?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie trui weer.
    Deze kleuren vind ik mooi, mooi dat de bovenkant kleurig is en de rest wat rustiger. De kleur staat mooi bij je gezicht, maar het is geen te opvallende kleur omdat de onderkant mooi rustig is (snap je het nog?)
    Haha, lekker duidelijk Daphne.
    Je ziet nu goed dat de mouwen niet aan genaaid zijn maar dat het 1 stuk is, wat ik ook mooi vind.
    Kortom, zuinig zijn op dit patroonn, want het is erg leuk, past goed en het staat je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, ik vind hem heel erg leuk! Ken je die IJslandse truien? Daar doet deze me aan denken. Die hebben ook zo'n soort bovenkant en dan de rest van de trui rustiger.
    Het staat je ook erg leuk! EN buiten dat vind ik het ook heel knap van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie trui en hij staat je geweldig, je kleur keuze is ook zeer geslaagd!
    Je kunt hem nu goed gebruiken, lekker warm :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I adore your beautiful jersey, Emily. Very clever color scheme as well! Have wonderful Sunday! 💗 🌿 🌸 🌿

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Emily, ik ben helemaal verliefd op jouw truien. En Stylecraft acrylgaren is absoluut de topper van alle acrylgarens. Maar dat is mijn persoonlijke bevinding. De tweede trui valt inderdaad ietsje ruimer, maar valt ook goed. Echt een succes, heel mooi!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is deze trui ook leuk. Mooie kleuren bij elkaar en hij staat je heel goed. Veel plezier ermee.
    Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen