donderdag 3 maart 2022

52 weeks to Christmas - week 9

Is het eindelijk mooi weer, zie je toch weer een kerstkaart voorbij komen hier. Hahaha. Het is weer donderdag en dus tijd voor de kerstkaart van deze week. Bij 52WTC hebben ze een challenge lopen, gebruik ruiten of stippen op je kaart. Ik zocht daarnaast naar een leuke sketch en vond die ook. Dit is het uiteindelijk geworden. De egel heb ik weer uitgesneden met mijn handige Fiskars mesje, ideaal. 


Ik link deze kaart bij:
52 weeks of Christmas: week 9 
Cheerful sketches challenge blog: challenge maart

Ik ga lekker genieten van het mooie weer, hopelijk blijft dit zo. Ik heb zomaar even 8 dagen vrij. Wat een geluk zeg. En maandag ben ik jarig! 26 jaar!

En voor mijn kaarten makende lezers een vraag: Hoe bergen jullie je kaarten op? Ik ben wel benieuwd namelijk.

Fijne dag lieve mensen.

Lieve groetjes,
Emily



 

20 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstkaart met het leuke egeltje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart! Lief stempeltje! Heerlijk zeg vakantie met dit mooie weer, fijn van genieten en ook genieten van de voorpret van je verjaardagspost want die zal er ongetwijfeld gaan komen ;) Mijne gaat morgen op de bus

    Ik bewaarde de kaarten eerst staand in een mandje en dan elke kaart in een foliezakje, maar dan gaan ze soms kromtrekken. Nu heb ik een grote doos van de action met een deksel en heb ik 2 stapels kaarten daarin die plat liggen...

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kaartje! En een grappig egeltje! Mooi gedaan en leuk dat je meedoet met de uitdaging van 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lieve kerstkaart met het egeltje Emily.
    Leuke kleurencombinatie.

    Ik bewaar mijn kaarten in een foliezakje liggend in een grote doos.
    Zo blijven ze mooi tot de kerst en is het een verrassing welke kaarten ik oor het jaar gemaakt heb.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat snijden gaat je echt goed af! Een heel leuke kaart maakte je met dat lieve egeltje.
    Ook ik bewaar mijn kaarten in kaartenzakjes (Action) in een afsluitbare bak.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe leuk met dit egeltje !!!
    Groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met wat voor een mesje?
    Ik knip de laatste tijd veel vaker, maar een handig mesje lijkt mij ook wel wat.
    Wat een schattig kaartje, echt kerst, wat natuurlijk totaal niet bij het weer past haha.
    Geniet van je vrije dagen enne er komt en verjaardag kaart jouw kant op hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een finger tip craft mesje. Ik heb die van Fiskars. Je kunt er heel precies mee snijden. Echt heel handig.

      Verwijderen
  8. Super leuke kaart met dit lieve egeltje. Mijn kaartjes bewaar ik in een folie zakje staand in een schoenendoos.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge
    Bedankt voor het meedoen
    Groetjes Suzan
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooie kaart met ruitjes en stipjes. Fijn dat je meedoet met onze challenge.
    mijn kaarten gaan in een grote doos, een doos voor kerstkaarten en een doos voor andere kaarten die niet onmiddellijk verstuurd worden.
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart, Emily! Lekker vrolijk.
    Ik bewaar mijn kaarten in die kaartenzakjes van Action en dan in een bak waarin ze rechtop kunnen staan met deksel erop.
    Fijne verjaardag alvast.
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging deze maand.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Emily,
    wat heb je een mooie kerstkaart gemaakt met onze sketch. Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful.
    En alvast van harte met je verjaardag. Geniet van jouw dag en al je vrije dagen. Heerlijk na al het harde werken om een poos achter elkaar vrij te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. p.s. de kerstkaarten die ik het hele jaar door maak, bewaar ik in een schoenendoos..

      Verwijderen
  13. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt met de egel erop. Mooie ruitjes achtergrond ook...Wij wonen klein, we hebben een grote open kast op mijn knutsel kamer, en daar staan allemaal vierkante boxen van Ikea in, met mijn hobby spullen, in een van de boxen bewaar ik mijn kerstkaartjes..Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart! En een schattige egel :)
    Mijn kaarten heb ik in een plastic bak zitten. Ze kunnen er (samen met een envelop in een kaartenzakje) rechtop in staan. De kerstkaarten zitten daar ook in, tot het er zoveel zijn dat het bijna kerst is; dan gaan ze in een klein kratje. Ik woon niet zo groot, dus daar wacht ik zo lang mogelijk mee. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Je kaartje is bezorgd of onderweg: zaterdag op de bus gedaan, geen idee of ze vandaag bij jullie bezorgen? Anders komt die morgen! Een hele fijne verjaardag met je familie en vriend!

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superleuke kerstkaart heb je met 'onze' schets gemaakt.
    Leuk dat je meedoet met Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superleuke kaart is dit Emily.
    Superleuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    Enne... ik heb niet zoveel kaartjes op voorraad. De paar die ik op voorraad heb, bewaar ik staand in een soort bakje die ik zelf gemaakt heb ooit voor een challenge;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart! Leuk dat je mee doet met de uitdaging bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Ditta (DT)

    BeantwoordenVerwijderen