donderdag 10 maart 2022

52 Weeks to Christmas - week 10

Bij Dutch card lovers vragen ze een overwegend witte kaart met een accent. Dat vond ik wel eens wat anders dus koos ik daarvoor. Ik embosste 2 lagen wit papier, de onderste zie je nauwelijks haha. De hertjes vind ik super schattig. Ik koos voor een traditionele rode bloem en embosste ook de tekst met een heat embossing tool. Het heeft ook nog glitter die niet zo duidelijk te zien is op de foto maar er echt is. Ik ben weer zeer tevreden over mijn kaart.


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 10
Creative Christmas Challenge: challenge 4
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

21 opmerkingen:

  1. Een mooie kerstkaart met die gave poinsettia als blikvanger.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Emily.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Emily. Die poinsettia springt er zo echt uit!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat vind ik ook altijd en echte uitdaging alles wit met een kleurtje! Mar jij bent goed geslaagd met je kaartje! Mooi gedaan en die bloem erop past er mooi bij! Fijn dat je meedoet met 52 WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart met die mooie embossing rand, en de in het oog springende poinsettia..
    Gezellig dat je weer een kaart laat zien vandaag op de 52WTC blog.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje, dank je wel voor je bijdrage aan de Creative Christmas Challenge Blog.
    Groetjes Ilonka dt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk, de geëmboste rand met hartjes is zeker schattig. De kaart is heel stijlvol door het wit met embossing en de rode poinsettia. De tekst is heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kerstkaart, ik vind witte kaarten heel chique, leuk met de rode accentbloem!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hou van embossing en dan net dat toefje in rood super mooi kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart !!!!!
    Dat rood springt er zo echt uit !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat is mooi gelukt ! geslaagd kaartje
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is gorgeous! I love the white Embossing and the red poinsettia just poops of the card. Thank you for sharing it and playing along with ABC Christmas Challenge ~ Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie kaart! Leuk de debossing, of zie ik dat niet goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel stijlvol kerstkaartje, mooi gedaan! Leuk dat je meedoet bij DCL 🌺☕

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart hoor gaaf gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi die rode Poinsettia tegen het wit. De strip erachter met rendieren is ook gaaf. Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel vrho ho holijk kerstkaartje! Prachtig gedaan!! Dankjewel voor je bijdrage aan de Dutch Card Lovers Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super schattig kaartjes Emily, de bloem is een echte blikvanger. Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Your card is so pretty! I love the bold pop of red on all the white in the background...so striking! Thanks for sharing with us at ABC Christmas, and good luck! :)

    ~Marie B -DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge van het Creative Christmas Challenge Blog. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful card!
    Thanks so much for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen