dinsdag 22 maart 2022

you & me and a cup of coffee

Ik zag bij Carlin's Kaartenparadijs een leuke challenge voorbij komen. Een kop koffie/thee op de kaart en niet recht/vierkant. Ik had nog een mooie kaartenmal die ik wel eens uit wou proberen en zo ontstond het idee. Ik pakte mooi DP uit een blok van de Action. Ik had nog een leuke stempel die ik op het kopje/beker zette. Een paar chocolaatjes erbij en leuke tekstjes nog en klaar. 


Ik link deze kaart bij:
Carlin's Kaartenparadijs: challenge 44 maart

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

5 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een leuk kaartmodelletje. Ook het papier is prachtig.
    Een mooi kaartje voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige basis is dit zeg, die rand is heel sierlijk.
    Leuk om verschillende tekstjes op de kaart te maken.
    En het dp is super super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een sierlijk kaartmodel, mooi. Je hebt er een gezellig geheel van gemaakt met het mooie dp, de beker en de chocolaatjes (jammie!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart is het geworden, gezellig met de beker koffie en de lekkere chocolaatjes. Je hebt er weer een kunststuk van gemaakt, heel knap.
    Groet, Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie labelkaart.
    Prachtig designpapier en de koekjes en koffiemok passen er ook heel goed bij.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen