vrijdag 11 maart 2022

Gekregen verjaardagskaarten

Nu ik zelf steeds meer kaarten maak, krijg ik ook steeds vaker een mooie kaart terug met mijn verjaardag bijvoorbeeld, van blogvriendinnen. Blijf het zo bijzonder vinden :-) En zo leuk om te zien wat andere kaarten maaksters maken. En ik kreeg van mijn werk ook een kaart, super lief.

Deze kaart kreeg ik van mijn werk, gemaakt met cliënten, aangezien wij nu zelf dagbesteding doen maken we ook zulke dingen.

Deze kreeg ik van lisanne van het blog Mijn kaarten hobby Zo leuk gedaan met die pandabeer.

Deze kreeg ik van mijn goede blogvriendin Angelique, we kennen elkaar nu al heel wat jaren via het bloggen en dat vind ik zo bijzonder en leuk. Angelique maakt Speciaal voor mij gemaakt met de konijntjes die ik zo leuk vind :-) 

Deze kaart kreeg ik van Ellie's kaarten zo leuk met die bloemen en bijtje, heel schattig.

En deze kreeg ik van Daphne. Post van Daphne Een hele gave kaart vind ik dit ook weer. Zo gaaf gedaan met die shaker erin. Heel mooi.

Dames heel erg bedankt voor de mooie kaarten. Ik ben er echt super blij mee.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

2 opmerkingen:

  1. Dat is een mooie collectie, superleuk!
    Gaaf, die kaart van je werk, die is extra speciaal. Ze zijn allemaal erg mooi.
    De blogcontacten zijn zeker leuk, heel bijzonder om met mensen die je nog nooit gezien hebt toch een band te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hè, al die zelfgemaakte kaarten.
    Ik kreeg er ook een heleboel en ook 1 van jou.
    Heel erg bedankt, wat een eer dat je voor mij meteen een kaart maakte met je nieuwe spullen😁.
    Ik blijf er voorlopig nog even van genieten, doe jij dat ik nog maar.

    BeantwoordenVerwijderen