dinsdag 8 maart 2022

Jarig!

Ja, gisteren was ik jarig. Gezellig met familie gevierd s' avonds. Ik bakte een heerlijke cakerol, echt een favoriet, en ook een 'pull-apart bread'. Mijn broer heeft een bakker ontdekt, Jo backt brot. Klik hier voor het filmpje. Hij deelt korte filmpjes van hoe hij verschillend brood bakt, ik dacht op tik-tok maar kun je ook vinden op youtube. Hij deelt het recept erbij en klaar. Het brood is een kaneel-chocolade pull apart brood. Echt super lekker. Echt een aanrader om eens te proberen. 
Ik kreeg natuurlijk ook cadeaus. Zoals ik vorige week al deelde, was ik met mijn moeder bij een nieuwe wolwinkel geweest. Ik zocht er garen uit voor een deken, de woodland blanket van Attic 24. En het haakboek Pica Pau, met de basiskleuren voor 2 knuffels. De deken ben ik gisteren alvast aan begonnen. Verder kreeg ik mooie snijmallen, heel leuk. Dit kreeg ik allemaal van mijn ouders. Mijn moeder maakte ook nog een super toffe tas! Van mijn ene broer kreeg ik porselein om te stippen, ik heb nu al een hele voorraad haha (ik loop nog wel graag bij de kringloop voor porselein). Mijn oudste broer was zijn cadeau vergeten mee te nemen, dus dat krijg ik nog. Met mijn vriend ga ik een keer een dag oldtimer rijden, dat was zijn cadeau voor mij, echt super leuk.










Zoals je ziet kan ik weer even vooruit met al mijn hobby's. Haha. Ik heb de snijmallen direct gebruikt voor een verjaardagskaart. Die laat ik van de week zien.

Evenals mijn eigen gekregen kaarten, daar maak ik later deze week een aparte blogpost van. Wel zo leuk.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

6 opmerkingen:

  1. Jee, wat ben jij heerlijk verwend! Wat een geweldige tas maakte je moeder, superleuk, heel origineel ook. En dan nog zoveel leuke hobbyspullen én een leuk uitje tegoed, jij was echt jarig. Ik ben wel heel benieuwd naar je kaart maar natuurlijk ook naar je haakwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik nog te melden dat je baksels er heerlijk uit zien, gelukkig heb jij de gulle gevers dus ook goed verwend, haha.

      Verwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd! Wat ben je verwend zeg, mooie cadeau's. En wat een leuk idee, zo'n rit met een oldtimer. De gulle gevers werden op hun beurt dan weer verwend met ongetwijfeld heerlijke baksels (ze zien er echt lekker uit!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, jij bent goed verwend.
    Wat kreeg je veel leuke dingen zeg, je hoeft je voorlopig niet te vervelen🥰.
    Wat zien je baksels erg ontzettend lekker uit zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi! Nog van harte met je verjaardag! Wat een ontzettend leuke cadeaus heb je uitgezocht/gekregen. En wat leuk, een rit in een oldtimer. Wij hebben een oude Citroen DS gehad. Was altijd een feestje om in te rijden.
    Je broden zien er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd! Wat een verwennerij, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen