donderdag 24 maart 2022

52 weeks to Christmas - week 12

Donderdag, kerstkaartendag. Het is bijna het enigste wat ik deel hier op mijn blog momenteel haha. Ik haak zeker nog wel maar dat zijn wat langdurige projecten, maar die zal ik binnenkort ook met jullie delen. De kerstkaart. Het is een lift kaaart bij De Egel. Ik had eerst heel ander papier maar toen stempelde ik de plaatjes zwart dus besloot ik om het simpel zwart-wit-rood te houden. Ik vind de kaart weer zeer geslaagd. De fijne feestdagen zijn met rood spiegelkarton gedaan, is niet zo goed te zien.


Ik link deze kaart bij:
De Egel: challenge 138
52WTC: week 12

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

12 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk deze gelifte sketch kaart, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk kaartje..
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kerstkaart./ Dat spiegelen van de letters zie ik niet, maar de letters zijn wel erg mooi. Groetjes,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuke kaart, een mooie combi van zwart/wit/rood. Het is heel goed te zien dat je rood spiegelkarton hebt gebruikt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaart met het zwart, wit en rood Emily.
    Mooi gelift!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuke kaarten maak je Emily.
      Ik heb de andere kaarten op je blog bekeken en ben gelijk maar volger geworden.
      Groetjes

      Verwijderen
  7. Heel leuke liftkaart, Emily! Mooi om het zo in zwart wit en rood te houden.
    Ik doe ook bijna alleen de kerstkaarten maar op mijn blog, kom eigenlijk nergens anders aan toe :-(
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is ook leuk zeg!
    Ik zeg "ook", want ik maakte voor deze week ook een kerstkaart (2 zelfs) met deze sketch.
    Mooi hoor, dat rode spiegel karton.
    Ik hou van de combinatie wit, zwart en rood.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een leuke lift gemaakt én je hebt meteen een mooie kerstkaart erbij Emily. Dat spiegelkarton is wel te zien hoor en dat geeft er een extra feestelijk accent aan.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel en gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel en dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie lift !!!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke en frisse kaart. Ik zie het spiegelkarton goed hoor, het is een mooie toevoeging. Dank je wel voor jou liftbijdrage aan de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen