dinsdag 21 mei 2024

Troostbox

Ik wilde iets doen voor mijn collega, dus besloot ik een troostbox voor haar te maken. Ik vulde de box met allemaal leuke dingetjes. Het boek heeft mijn moeder gemaakt, de omslag met de vogel. Allerlie verzorgingsproducten van DM in Duitsland, een etuitje voor zakdoekjes (ook gemaakt door mijn moeder), een kaars en een bon voor het tuincentrum in de buurt (voor als alle bloemen uitgebloeid zijn).  
Ook haakte ik vlindertjes voor haar, want dat kon ze bij het overlijden van onze cliënt zeer waarderen. 
Ook stipte ik 2 theetipjes voor haar, die passen bij haar bestelde bekers van een tijd terug.
Ik deed alles in een doos van de Ikea, €0,59 en bestempelde deze zelf met takjes. 







 Ik heb de box bij het condoleren voor haar neergezet zodat ze hem uit kan pakken zodra ze er aan toe is. Ik kreeg zondagavond een appje om te bedanken. 
Ik ga vanavond gezellig uiteten met het 1op1 team van mijn werk, om het samen mooi af te sluiten na het overlijden van onze cliënt.

Fijne dinsdag 
(ik wou echt maandag schrijven, helemaal in de war met de dagen haha)

Lieve groetjes,
Emily


8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie box heb je voor je collega gemaakt. Dit zal veel troost bieden. Ook leuk dat teamwork met je moeder!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie box en ja...Borghuis ken ik ook. Zij hebben onze tuin destijds ontworpen en daar waren we heel blij mee. Wat fijn en attent dat je zoiets voor je collega maakte. Erg lief.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat ontzettend mooi gemaakt, zo lief van je! De doos zo mooi versierd en gevuld met allemaal leuks. Die gestipte theeschoteltjes zijn heel mooi, gaaf dat ze bij haar bekers passen.
    Veel plezier vanavond (je leest dit waarschijnlijjk pas achteraf, maar goed).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi werk van je moeder ook, dat boek is prachtig en het zakdoeketuitje zoveel leuker dan de gewone verpakking.

      Verwijderen
  4. Dat is geweldig mooi zeg! Een heel attent gebaar naar je collega. het ziet er allemaal zo verzorgd uit en je kunt zien dat je erover nagedacht hebt. Heel mooi en lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend lief van je!!
    Wat heb je dit mooi gemaakt en zoveel extra liefde in gestopt, dat zal je collega zeker voelen.
    Heel mooi ook de box, opleuken met stempels, nu ziet het er heel mooi uit, net iets extra's.
    Ook je moeder heeft een mooie bijdrage geleverd.
    Ook best spannend lijkt mij, om dit mee te nemen naar een condoleance, goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend lief gebaar is dit Emily. Ik snap dat je collega dit waardeerde. Een lichtpuntje in een voor haar moeilijke tijd.
    Jullie hebben er hele mooie dingen in gedaan. Mooie mix van jouw creativiteit en die van je moeder.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen