zaterdag 25 mei 2024

Хвала вам betekent Dankjewel

Met het begin van de tekst zou je haast denken dat mijn blog gehackt is. Maar ik heb het toch echt zelf gedaan. Haha. 
Dinsdag gingen we als 1op1 team samen uiteten om alles samen af te sluiten na het overlijden van onze cliënt. Haar persoonlijk begeleider wilden we nog even extra in het zonnetje zetten. Hij liet zijn vriendin bedankkaartjes voor ons maken en nu wilden wij hem nog even bedanken. Hij kreeg een bierpul en een flesopener met het woord 'Ajoe' erop. Ajoe zei onze cliënt altijd als we weggingen, en dat blijft er ook in haha. 
Hij was heel erg blij met ons cadeau.


Fijn weekend.

Lieve groetjes,
Emily

 

9 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie het op deze manier samen konden afsluiten.
    Mooi kaart maakte je. Al is het mij nu nog niet helemaal duidelijk waarom je de tekst in het Russisch (?) hebt gedaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, ik heb via Google gezocht en daar stond dat dit dankjewel was in het Servisch. Haha. Dus dat heb ik gebruikt

      Verwijderen
  2. Ik ben ook nog wel benieuwd waarom het bedankt in het Russisch (?) staat, maar ook waar je die letters vandaan hebt, heel bijzonder.
    Je hebt mooie kleuren gebruikt. Fijn dat jullie als team een goede afsluiter hadden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, ik heb via Google gezocht en daar stond dat dit dankjewel was in het Servisch. Haha. Dus dat heb ik gebruikt

      Verwijderen
  3. Ik dacht inderdaad dat je blog gehackt was! haha! Maar wat grappig deze tekst op je kaart. Een leuk kaartje met een mooi verhaal! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig persoonlijk kaartje zo. Mooi met de Servische tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je mooi gemaakt! En ik begrijp dat die persoonlijk begeleider Servisch is? Top om hem extra in het zonnetje te zetten...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha. Nee, de overleden cliënt kwam origineel uit Servië.

      Verwijderen
  6. Haha, wat een verwarring over deze kaart, of beter over de tekst erop.
    Ik lig in een deuk dacht ook "huh, wat is dit dan?"
    Je hebt een hoop uit te leggen aan ons allemaal steeds maar, whahahaaaa.
    Maar het is wel een hele leuke kaart.
    Altijd fijn als je nog een keer bij elkaar komt om iets af te sluiten.

    BeantwoordenVerwijderen