donderdag 16 mei 2024

52 Weeks to Christmas - week 20

Ik ben nogal druk dus maakte ik dinsdag deze snelle kerstkaart. Ik zag dit plaatje en wilde hem graag in zijn geheel gebruiken. De postzegelmal is van Temu. De kaart iets bijgesneden en dan past die heel mooi. Ondanks dat het heel simpel is, vind ik hem wel leuk geworden.


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 20

Ik heb straks een MDO van een cliënt waar ik buddy van ben en daarna teambespreking. Daarna condoleren bij mijn collega. Ohja, en Max is er vandaag en morgen. Ik verveel me niet. haha.

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily


 

11 opmerkingen:

  1. Hij is inderdaad erg leuk. Ik heb ook zo'n postzegelmal, dan wel van mijn oom uit het verre China. Het is inderdaad handig om zo je mooie afbeelding volledig te kunnen gebruiken. Heel slim gedaan.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi om de afbeelding in zijn geheel te gebruiken. Het geeft een leuk effect en ik heb er weer een idee bij, dankjewel!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. inderdaad fijn om weleens snel klaar kaartjes te maken, en dit is een hele mooie, het plaatje komt zo goed uit.
    Fijne dag bedankt voor het meedoen met een wekelijkse kerstkaart.
    Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vreselijk nieuws van je collega. Sterkte vandaag bij het condoleren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje met deze stans. Soms gaat het met een snel kaartje en soms weer niet! Maar deze is leuk geworden! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker heel leuk zo !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is ook een leuke toepassing van de postzegelmal.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is zeker een heel leuke kaart, leuk effect met die postzegelmal. Ik heb die eind van de maand van Marianne Design uitkomt besteld, ik zal dit idee goed onthouden.
    Veel plezier met Max morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi plaatje inderdaad. Slim om er deze mal voor te gebruiken. EN ook jouw dag zit weer goed vol zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke afbeelding om te gebruiken met de postzegelmal, Emily!
    En wat heftig voor je collega.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen