donderdag 23 mei 2024

52 Weeks to Christmas - week 21

Mijn plan was een uitgebreide kerstkaart te maken maar Max kwam onverwacht de hele dag hier, en dan moet Emi (tante Emily is te lastig dus we hebben hem gewoon Emi aangeleerd) ook spelen.
Dus nu weer een snelle kerstkaart. Wel leuk met een sketch van CSG. Het is mooi een beetje een vintage papier. Daarbij vond ik de stempel erg mooi staan. Een beetje goud maakt het af.

Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 21

Max is er vandaag ook want hij is blijven slapen en vanmiddag mag ik weer een late dienst werken.

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily


 

11 opmerkingen:

  1. Hey Emily, ik kwam via via op jouw blog. Dat doe ik zo af en toe, een rondje nieuwe bloggers zoeken want je kunt altijd inspiratie gebruiken. Wat een leuke blog heb je en mooie kaarten zie ik ook voorbij komen. Je troost-box is erg mooi, zoiets zal zeker gewaardeerd worden. Ik ben maar meteen een volger geworden. Groetjes, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ee mooie kaart het goud geeft iets sjieks... en ja Max wil spelen en aandacht krijgen van tante Emi....Ik maak ook lang zoveel kaarten niet meer sinds ik twee keer in de week oppas op Nomé....
    Fijne dag , gezellig dat je er bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit soort dp èn plaatjes zijn ideaal om een snelle kaart te kunnen maken.
    Leuk hoor.
    Ga jij maar lekker verder met spelen en werk ze vanmiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie nostalgische kaart !!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart met leuk plaatje.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja dat gebeurt als er kinderen komen spelen he? Maar je kaartje is leuk geworden en dat gouden bandje maakt het af! En fijn dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze stempel past inderdaad erg mooi bij het plaatje en het dp.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart. De gouden band geeft het iets extra feestelijks. Altijd gezellig om met je neefje te spelen lijkt mij.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie warme kerstkaart Emily.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een mooie kaart gemaakt, heel kerstig.
    Je hebt vast van Max genoten en daar heb je gelijk in, want voor je het weet gaat hij naar school en komt hij veel minder vaak bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen