woensdag 29 mei 2024

1 jaar

Het zoontje van 1 van mijn beste vriendinnen werd vorige week alweer 1 jaar. Wat vliegt de tijd. Voor hem maakte ik deze kaart. Ik vond het nieuwe varkentje van MD heel leuk en past goed bij een kinderkaart. en de koe vond het ook leuk om erbij te zijn. Verder simpel gehouden met hekje, hooibaal en gras. Ik had de volgende dag al een appje van mijn vriendin om te bedanken. Daar wordt je toch blij van.


Ik ga vandaag lekker aan de knutsel. Ik heb wat kaarten te maken.
Ook sinds maandag wat verkouden. Hoesten en neusverkouden. Voel mij dus niet helemaal fit, maar ach dat gaat wel weer over. Hoewel hoesten mij nu pijn doet in de keel. Rustig aandoen vandaag.

Fijne woensdag. 

Lieve groetjes,
Emily

 

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met die boerderijdieren. Een kleintje van een jaar kijkt vast met plezier naar de kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes en beterschap,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super leuke kaart met deze lieve diertjes. En heel fijn als de ontvanger dan zo blij is. Beterschap!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuke kinderkaart, die vindt het kleine mannetje vast prachtig!
    Heel veel beterschap,mik hoop dat het bij jou niet zo lang duurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, zeker leuk voor een kinderkaart! En als ze 1 zijn beginnen ze al dieren te herkennen. Beterschap! Hopelijk wordt het niet erger!

    BeantwoordenVerwijderen