donderdag 30 mei 2024

52 Weeks To Christmas - week 22

Bij Angélique zag ik vorige week de leuke sneeuwpoppen van MD voorbijkomen. Gisteren bedacht ik om deze er ook maar weer eens bij te pakken. Ik maakte uiteindelijk 2 kaarten met sneeuwpoppen, omdat ik 4 op 1 kaar net teveel vond. De eerste is een langwerpige slimline. De sneeuwpoppen zingen o denneboom en houden elkaars tak (=hand) vast haha. En de derde geeft de maat aan met de bel.


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 22

En voor kaart nummer 2 was er nog 1 sneeuwpop over. Die plakte ik op een ster en gebruikte ik de sketch van Tuesday morning sketches.


Ik link deze kaart bij:

Vandaag ga ik naar het stoffencircus hier bij mij in de stad en vanmiddag komt Max. Hij blijft ook slapen. 

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily


 

16 opmerkingen:

  1. Het zijn twee prachtige kaarten en ik begin met het vrolijke stel mee te zingen! Ik ben benieuwd wat voor stofjes je gaat uitzoeken. Veel plezier met Max.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk kaarten heb je gemaakt met de sneeuwpopjes...benieuwd naar de stofjes die je uit gaat zoeken, en heel veel plezier met Max.

    Gezellig dat je er bij bent vandaag, fijne dag,
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk deze kaartjes met de sneeuwpop, ik heb hem ook liggen en te weinig gebruikt, dit geeft me. weer inspiratie. Bedankt daarvoor. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beide erg leuk !!!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze blijven leuk deze sneeuwpopjes, ik heb ze ook. Binnenkort ook weer eens gebruiken.
    Mooie kaartjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes met die sneeuwpoppen! Leuk zoals ze elkaar vasthouden! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi deze twee kaarten, leuk met de sneeuwpoppen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaarten met de sneeuwmannen. handig dat je nu meteen 2 kaarten had.
    Veel plezier met Max!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig, al die sneeuwpoppen op je kaarten, Emily. En hopelijk was het stoffenspektakel leuk. Veel plezier met Max.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat ik je heb kunnen inspireren, je hebt zelfs een zelfde papierblok gebruikt en toch zijn jouw kaarten heel anders dan die van mij, heel leuk gedaan. Zo lief die twee die elkaar vasthouden! Beide kaarten zijn heel vrolijk.
    Heb je nog mooie stofjes gescoord? Je was vast samen met je moeder gegaan.
    Veel plezier met Max.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk deze slimline kaart! En dat vind ik du het leuke van bloggen, dat je elkaar op ideeën kunt brengen. Als ik een ronde heb geblogd heb ik zoveel nieuwe ideeën opgedaan....Je tweede kaart is ook heel mooi! En heb je nog wat leuks gevonden tussen alle stofjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat leuk die slimline kaart met die 3 sneeuwpoppen erop. Zo grappig dat de twee linker sneeuwpoppen elkaars hand vast houden. Heel leuk gedaan. De andere kaart is ook leuk al vind ik de slimline kaart echt enig.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn beide heel leuk, maar de eerste, met de verliefde stelletje, ik smelt🥰.
    Heel leuk gemaakt.
    En? Veel stof gekocht?? Of kan je dat op je blog helaas niet vertellen 🤪

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Awesome cards. The snowman is adorable.Thanks for joining Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Your snowmen are just the cutest!! I think it was a perfect idea to do 3 on one card and save the other - how perfect for our sketch!! Thanks so much for creating with us this week at Tuesday Morning Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen