maandag 27 mei 2024

tas tania voor een collega

Ik ben nog steeds aan het haken hoor. Haha. Maar het gaat op een langzamer tempo. Een tijdje terug appte een collega mij een foto van een gehaakte tas. Of ik die voor haar kon haken. Tuurlijk joh. Ze bestelde zelf het pakket van Bij tante Roos. Het patroon is tas Tania. Ze koos voor een roze kleur. Heel erg mooi vind ik die kleur. Ik ging heel enthousiast aan de slag. Het patroon laat soms wat te wensen over kwa uitleg maar gelukkig genoeg kennis van het haken om het op te lossen.
De tas was zo af en heb de tas al een tijdje terug aan mijn collega gegeven. Ik ga er ook 1 voor mezelf haken, in het wit. 






Fijne maandag.

Lieve groetjes,
Emily

 

6 opmerkingen:

  1. Een super leuke tas in een mooie kleur. Ik kan redelijk haken, maar als het patroon te moeilijk is, of niet klopt, haak ik af. Hihihi...
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk model.
    Mooie kleur inderdaad, alhoewel ik denk dat een witte ook heel mooi zal zijn.
    Succes met nummer 2

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave tas! In deze kleur is ie inderdaad erg leuk, maar wit zal hem zeker ook niet misstaan. Er kan lekker veel in, denk ik. Veel haakplezier met die voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief dat je dat voor je collega doet! Al een flink tijdje af denk ik (kerstkleed op tafel?). Wit zal ook zeker mooi zijn, en ik kan me voorstellen dat dit ook een heerlijk restjesproject is, allerlei bontgekleurde vierkantjes haken, en dan heb je daarna een projecttasje voor een volgend haakproject!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat gaaf Emily! Een heel mooie tas is het! En die kleur is inderdaad mooi. Cerise denk ik? Leuk dat je voor jezelf ook eentje gaat maken. Wit is wel besmettelijk....maar katoen kun je gelukkig goed wassen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So NICE - the bag and YOU to make it for your friend!!

    BeantwoordenVerwijderen