vrijdag 7 juli 2023

beterschap

Op instagram kwam ik een oproepje tegen van iemand die ook kaarten maakt. Haar neefje ligt in het ziekenhuis en is dol op zelfgemaakte kaarten. Ik vroeg haar wat hij leuk vond: vliegtuigen, leeuwen, ambulances en brandweerauto's. Nou, ik had natuurlijk geen van dat alles maar wel een heel leuk stencil van MD met vliegtuigen. Ik pakte de XL letters erbij en maakte dit kaartje. 


Voor degenen die nog niet hebben mee gedaan. Maandag maak ik de winnaar van de give-away bekend. Klik hier om naar de post te gaan.

Fijne vrijdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

2 opmerkingen:

  1. Heel leuke speelse kaart !
    De kamer van mijn dochter in het ziekenhuis staat ook vol zelfgemaakte kaarten en dat fleurt alles op! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat een superleuke kaart! Daar kun je best een spannende vlucht bij fantaseren. Lief dat je een kaart stuurde.

    BeantwoordenVerwijderen