vrijdag 28 juli 2023

Wandelkaartje

Woensdag was mijn vader jarig. En ik vind een cadeau verzinnen toch steeds lastiger. Dus ik ben gaan zoeken naar een 'ervaring' om te geven. Ik vond een wandelarrangement met lunch en koffie/gebak. Dat heb ik mijn ouders al eens gegeven voor hun trouwdag en dat was echt een succes. Dus kocht ik dit nu ook voor mijn vader. Ik wilde een bijpassend kaartje maken. De voetstapjes kreeg ik laatst bij een bestelling erbij en die had ik nou net nodig. Hertjes met bomen erbij en klaar. Hij was erg blij met de kaart en zijn cadeau.


Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

5 opmerkingen:

  1. Er is flink gewandeld op jouw kaartje Emily....wat leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die sporen/voetstappen op je kaart! En je hebt een heel leuk cadeau bedacht. Doen wij ook regelmatig, samen een wandeling, en dan straten met Koffie/gebak/koek en na de wandeling een lunch. Zo leuk! Je ouders gaan er vast van genieten, tenminste, ik ga ervanuit dat je moeder mee mag? Of ga jij zelf met je vader?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ja, dat is een heel heel toepasselijke kaart bij zo'n leuk cadeau! Die voetstappen zijn superleuk. Hopelijk komt je vader de hertjes van de kaart ook tegen.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, en veel plezier bij de wandeling!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart bij een heel leuk cadeau.
    Nog bedankt voor de mooie verjaardagskaart die je me stuurde.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen