zaterdag 8 juli 2023

One hour turtle

Het was vorige week wat rustig op mijn blog. Maar dat kwam omdat ik weer helemaal in de haakmodus zat. Als je mij op Instagram volgt, zal je wel gezien hebben,  dat ik een sjaal aan het haken was. Daarom had ik niet zoveel tijd om kaarten te maken, waardoor het bloggen ook wat minder is. Toen ik de sjaal af had, kwam ik toevallig het patroon tegen voor de One hour turtle. Net iets voor mijn neefje Max, de knuffel past in mijn handpalm dus is voor hem precies het goede formaat. Ik zocht kleurtjes chenille garen uit en begon. En inderdaad. Ik heb er iets meer als een uur over gedaan om hem te haken. Hoe gaaf is dat, in 1 uur een knuffeltje klaar. Hij was er blij mee. En de knuffel is mee op vakantie. Ik kreeg een foto. 5 gehaakte knuffels van mij in zijn bedje. Dat is toch heerlijk om te zien. Er gaan zeker nog meer van die fijne zachte knuffels volgen. 




Fijne zaterdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

6 opmerkingen:

  1. Ah, wat een leukerd en absoluut erg knuffelbaar, hij ziet er heel zacht uit. Heerlijk dat Max zo blij is met je knuffels! Nevv is niet van de knuffels helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje!
    En wat ontzettend leuk dat je een foto krijgt van je neefje met 5 (!!!!!) gehaakte knuffels van jou in zijn bedje.
    Ik ga eens even kijken of dit linkje ik iets voor mij is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk schildpadje heb je gemaakt. Jouw neefje is een bofferd dat hij zo'n tante heeft. Als hij groter wordt komen er vast ook wel eigen wensen bij, nog leuker. Heb laatst Dikkie Dik gehaakt voor kleinkinderen. Groot succes. Zo blijf je gezellig bezig. Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is enig Emily!! Wat kun je dat snel zeg. En gaaf dat Max er zo blij mee is. Vijf van je haaksels mee op vakantie. Dat is toch superleuk om te horen? Dan weet je waarvoor je het doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig schildpadje ! Ik snap wel dat je neefje daar blij mee is !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, thx voor de tip van het patroon ;-)

    BeantwoordenVerwijderen