zaterdag 15 juli 2023

verjaardag in de bergen

Afgelopen week was mijn moeder jarig. Momenteel zijn ze op vakantie in Italië, samen met mijn broer-schoonzus en neefje. Ik was vergeten mijn moeder een kaart te maken maar ik moest haar toch iets opsturen. We hebben allebei een smartwatch gekocht en de screenprotector waren we vergeten. Die alsnog besteld maar niet op tijd voordat mijn ouders op vakantie gingen. Dus heb ik de screenprotector opgestuurd. Ik maakte even snel een kaart erbij en zo kon alles nog op tijd weg. In eerste instantie zou het op tijd voor haar verjaardag komen, helaas niet gelukt. Het is een week onderweg geweest. Maar goed. Alle materialen van MD. Ik heb de achtergrond met stencils gemaakt. 


Vandaag mag ik weer werken en morgen afscheidsfeestje van een collega. Jammer altijd, maar wel gezellig om nog even bij elkaar te komen buiten werk.

Fijn weekend.

Lieve groetjes,
Emily

 

4 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met en voor je moeder.je hebt een leuke kaart voor haar gemaakt.
    Werkse vandaag en veel plezier en gezelligheid morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Emily, wat jammer dat hij er zo lang over deed! Maar je moeder was er vast superblij mee! EN lief dat je een screenprotector voor haar kocht!
    Inderdaad altijd jammer als er een collega weg gaat (hoewel het er soms vanaf hangt welke collega). Als je maar weer iemand ervoor terug krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echte vakantiekaart vanuit de bergen. Tof.
    Het is me gelukt om je te mailen, hopelijk heb je het ontvangen.😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje, met die bergen en het mooie berghuis! Ik krijg er een vakantiegevoel van!
    Ik heb je contactformulier ingevuld, hopelijk komt het zo goed :-)
    Lieve groet,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen