donderdag 13 juli 2023

52 Weeks to Christmas - week 28

Deze week gebruikte ik nieuwe materialen van MD. De ronde sneeuwachtergrond en de leuke stempel. Ik kleurde deze in met potlood, duidelijk nog wat mee oefenen. De 'sneeuwvlokken' zette ik aan met een zilveren pen, lekker feestelijk. 

Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 28

Ik heb vandaag vroege dienst. En vrijdag ook, maar dan moet ik om 6 uur er zijn om met een cliënt naar het ziekenhuis te gaan. Dat wordt vroeg opstaan. Haha. 

Fijne donderdag.

lieve groetjes,
Emily

 

9 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje...en dat inkleuren is toch heel leuk om te oefenen, met van die leuke lieve plaatjes...
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent met een wekelijkse kerstkaart.
    Fijne dag , groetjes Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt met het lieve beertje.
    Tekst komt ook mooi uit!
    Ik had je via je blog een mail berichtje gestuuird....is dat aangekomen?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd is het geworden.
    Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lief kaartje met die beer. Hoe meer je oefent hoe beter het gaat. Maar ik vind dit al mooi gedaan hoor! Veel succes zo vroeg op! Ik draai me dan nog een keertje om! haha! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart met je nieuwe spulletjes, Emily! En dat wordt morgen heel vroeg opstaan, ja.
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oefening baart kunst moet je maar denken, maar deze kaart is al heel geslaagd hoor!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw, dat is echt vroeg! Ik zou de hele nacht slecht slapen, altijd gehad als ik vroege dienst had. Daarom doe ik nu alleen nog nachtdiensten. Dan slaap ik ook van te voren en hoe het komt dat ik dan wel slaap....geen idee.
    Je kaart is superleuk geworden. Die stans zit bij mij nog nieuw in de verpakking... erg he?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk beertje mooie kaart gr Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje, mooie combi van materialen. En het kleuren is een kwestie van oefenen, dingen uitproberen en dan gaat het steeds beter.
    Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse challenge bij 52WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen