maandag 6 april 2020

Lovely deer shawl

Mijn (bijna) schoonzusje was gisteren jarig. Haar cadeau's had ze al opgehaald toen ze bij mijn broer was vorige week, maar mijn moeder en ik vonden het leuk om haar nog een cadeau te doen. Ik haakte voor haar de Lovely deer shawl die ik al eerder voor mijzelf haakte. klik hier voor het blogbericht daarover. Het patroon is van vestywo. Gisteren brachten mijn moeder en ik de cadeautjes weg. Ze was er ontzettend blij mee, daar word je dan toch weer vrolijk van. Ik haakte de sjaal weer met Royal van zeeman, 150 gram ongeveer.
It was my (almost) sister in law  birthday yesterday. She already picked up her presents when she was here visiting my brother last week, but my mum and I wanted to gift her another something. I crocheted a Lovely deer shawl which I made for myself too. Click here to see it. The pattern is by vestywo. She was really happy with my shawl, which made me very happy. 




En deze kaart maakte ik voor haar. Ze is dol op paarden.
And I made this card for her. She loves horses. 

Fijne maandag.
Have a lovely Monday.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

7 opmerkingen:

  1. Rare verjaardagen zijn het in deze tijd. Mooi dat je deze heerlijke sjaal en die toepasselijke kaart voor haar maakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, je sjaals.
    Fijne groetjes Sofie en hou jullie goed x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zal je schoonzus zich geliefd voelen met zo'n prachyige sjasl als cadeau en de mooie kaart. Heb je het paard zelf getekend en geschilderd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het paard heb ik nagetekend van pinterest en daarna met mijn ecolinebrushes en een waterbrush gekleurd🤗

      Verwijderen
  4. Dat zijn nou de leukste kadootjes, persoonlijk gemaakte kadootjes!
    En ik lees je reactie, het paard zelf getekend, wauw, knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw (bijna) schoonzusje zal heel blij zijn met jou als (bijna) schoonzusje, haha.
    Mooi gemaakt hoor, zowel de shawl als de kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, zo mooi om jouw creaties te bewonderen! En heel lief dat je ze cadeau doet! Bedankt voor het delen, de tag!

    Liefs, Verie

    BeantwoordenVerwijderen