zondag 12 januari 2020

Lovely Deer Shawl

Het was, ik geloof, ergens in oktober 2018 dat ik meedeed aan de give-away op het blog van Vestywo. Ze had een hele mooie CAL ontworpen. De Lovely deer CAL2019. Ik vond deze zo mooi dat ik deze zeker toevoegde aan mijn lijstje van dingen die ik wilde haken. Verie deed een give-away voor het winnen van het benodigde garen en een mooi leren label. Ik deed mee, en ik won. Jeej!! Super blij mee. Begin november had ik het garen in huis, zie onderstaande foto. Maar door allerlei redenen, begon ik nooit aan de sjaal. En nu zag ik de sjaal eind 2019 voorbij komen op instagram en het blog van Haak by Daphne. En door mijn goede voornemen om eens flink wat voorraad garen te gaan gebruiken, werd mijn eerste project van 2020 mijn Lovely deer sjaal. En ik moet zeggen, wat een fijn patroon. Het haakte heerlijk weg en was binnen 4 dagen ofzoiets af. Heerlijk zulke snelle projecten. Ik besloot er geen franjes aan te maken, maar tassels aan de uiteinden. Ik ben helemaal blij met mijn lovely deer sjaal. De volgende staat al in de planning, voor de verjaardag van de vriendin van mijn oudste broer. 
It was, I believe, somewhere in October 2018, when I participated in the give-away on the blog of Vestywo. She designed the most beautiful CAL for a shawl. The Lovely deer CAL 2019. I really liked it so I put it on my crochet to do list. Verie had a give-away to win the yarn needed to make the shawl plus a beautiful leather label. I entered in the give-away, and won. Yay!! I was so pleased with it. At the beginning of November I got the yarn. But because of many reasons, I never started the shawl. Untill the end of 2019 where I saw the shawl again on the instagram and blog of Haak by Daphne. And with my good intensions for 2020 to use up my stash, my first 2020 project was the Lovely deer shawl. And I have to say, what a lovely pattern. It only took me 4 days to make it. I love such fast projects. I decided not to make frills along the shawl, but did tassels at the 2 end points. I'm so happy with my lovely deer shawl. The next one is already in the planning, for my brother's girlfriend's birthday. 







Fijne zondag.
Have a lovely Sunday.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

7 opmerkingen:

  1. Wat een bof, zo'n mooie prijs winnen! En wat leuk dat je er eentje gaat maken om cadeau te geven, zal de ontvangster vast heel blij mee zijn. Fijne zondag verder! Lieve groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, die is echt leuk.
    Ik had hem ook gezien bij Daphne, wat een tel werk zit hierin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf is ie geworden! Ook de tassels eraan vind ik erg leuk. Ik liet de franjes ook weg, maar vind dit wel weer een hele leuke toevoeging!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een prachtige versie van de Lovely Deer CAL2019! Zo tof met de tassels! Geniet ervan.

    Liefs, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed idee om de sjaal te haken. Hij is prachtig geworden. De tassels en het label maken hem helemaal af. Je hebt zo wat garen weggehaakt en je kunt een haakproject van je wensenlijstje afstrepen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat mooi! Ik heb de sjaal nog op mijn to-do-list staan om te maken voor mijn dochter. Als het zo snel gaat kan ik misschien nog een poging wagen. Het leek mij best nog een project. Prachtige kleur garen!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen