woensdag 8 januari 2020

Complications CAL deken

Oh, wat is hij mooi. Ik ben best trots op wat ik afgelopen jaar heb gemaakt. Mijn Complications CAL is AF!!! 31 december haakte ik de laatste steek en ik was zo blij dat het mij gelukt is, ik wilde hem graag in 2019 nog af hebben. En wat is hij mooi. Het pakket voor de deken kreeg ik voor kerst 2018 en ik haakte het hele jaar aan de deken. Het was een mooie uitdagende deken om aan te haken. Ik ben super blij dat hij nu af is en kan pronken op mijn bed, en zoals je ziet heeft Floortje er al lekker op gelegen. 
Oh, what is it beautiful. I'm quite proud of what I made in the past year. My Complication CAL is finished!!! On New Year's eve I finished the last stitch. I'm so glad I did because I really wanted to finish it in 2019. And it's so beautiful. I got the yarnpack as my Christmas present 2018 from my parents and as I mentioned it took me the whole of 2019 to finish this beautiful blanket. It was such an amazing project with lots of challenge with its complicated patterns. I'm so happy it's finished now and I can now put it on my bed, and as you can see below, Floortje took a nap on it already. 











Ondertussen is het eerste project van 2020 alweer klaar. Jeej. Hoe gaat het met jullie projecten? Nieuwe projecten gestart of lekker verder haken/breien etc. aan projecten van vorig jaar?
And my first project of 2020 is finished already. Yayy. How are your projects going? Did you start new ones or are you trying to finish some last year's projects?

Fijne dag.
Have a lovely day.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

6 opmerkingen:

  1. Daar mag je zeker trots op zijn, wat een pronkstuk! Ik maak in 2019 begonnen projecten af, ben nog niet met nieuwe begonnen.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zul je veel plezier van hebben, hij is erg mooi geworden! Ik ben ook met een deken bezig, een jaar geleden al aan begonnen maar na de verhuizing een hele tijd geen tijd besteed aan handwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een deken om trots op te zijn. En ook nog goedgekeurd door de kat, wat wil je nog meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héél mooi.
    Mag je trots op zijn.
    De kleuren zijn ook zó mooi.
    Die Floortje heeft gevoel voor decoratie..... ze ligt precies midden op de deken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige deken. Het was echt een uitdagende CAL. Knap dat je hem binnen het jaar helemaal hebt gehaakt. De deken ligt mooi te pronken op je bed. En zo te zien is jouw poes ook blij met de nieuwe deken.
    Ik ben benieuwd naar jouw nieuwe projecten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje, wat een werk zal dat geweest zijn, maar het resultaat mag er zijn!

    BeantwoordenVerwijderen