zaterdag 25 april 2020

Lydia blanket

Hij is af. Mijn Lydia blanket. Wauw. Met Pasen heb ik alle overgebleven draadjes weggewerkt en toen was die klaar. Wat een leuk en lief dekentje is het geworden.
Het was mijn vakantieproject voor de zomer- en herfstvakantie van 2019. Overal gingen de bolletjes en haaknaald mee naartoe, vaak in mijn wandelrugzak. 
Het patroon komt van Look at what I made en het garen kreeg ik voor mijn verjaardag in van 2016. Eindelijk is die dus af. Gehaakt met Cotton 8 van Scheepjes, het aangegeven garen. 
It's finished. My Lydia blanket. Wow. I finished weaving in the ends in my Easter weekend. I really like the blanket. 
It was my holidayproject for the summr- and autumn vacation of 2019. The yarn and crochet hook travelled everywhere with me, very often in my backpack.
The pattern is from Look at what I made  and I got the yarn for my birthday in 2016. Finally I made it. Crocheted with Cotton 8 yarn from Scheepjes.



Foto uit het archief, herfstvakantie 2019.
Photo from the archive, autumn break 2019.

Paasweekend 2020
Easterweekend 2020








Foto's gemaakt door mijn moeder. Ik in mijn nieuw Rea dress, gemaakt door mijn moeder.
Photos made by my Mom. Me in my Rea dress, made by my mom.

Het is al best laat, normaal schrijf ik nooit zo laat een blog maar ik wacht tot het deeg voor de kaneelbroodjes klaar is, iets met te laat begonnen haha. 
It's quite late, normally I never write this late but I'm waiting on my dough for cinnamon bunns to finish rising. Started too late. hihi. 

Nog een heel fijn weekend.
Have lovely weekend.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi, de rand ook!
    Fijne zondag, groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig, zoet dekentje, heel erg mooi!je jurk is ook weer perfect gemaakt, staat je super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend lief dekentje!!
    Mooie kleurtjes, heel zoet.
    De jurk is op maat gemaakt, die staat je hartstikke goed zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi dekentje. Past perfect bij je mooie jurk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn moeder heette Lydia en hield van handwerken.
    Ze zou dit prachtig hebben gevonden.
    Ik vind het trouwens ook een heel mooi deken. Ik krijg zin om het ook te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pretty in Pink
    Ik hou van de kleuren. Heel mooi. Ik hoop dat je gelukkig en gezond bent.

    BeantwoordenVerwijderen